معضل جدید کرونا در فوتبال؛ چالش استرالیا با تیم های چینی روی میز AFC

به گزارش کوه سفید، AFC قرار است در تاریخ 4 فوریه یک جلسه فوری برگزار کند تا تصمیمات لازم درباره معضل جدید کرونا در فوتبال آسیا تصمیم بگیرد.

معضل جدید کرونا در فوتبال؛ چالش استرالیا با تیم های چینی روی میز AFC

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

فدراسیون فوتبال استرالیا به کنفدراسیون فوتبال آسیا خاطرنشان کرد که نمی تواند از تیم های چینی در لیگ قهرمانان آسیا میزبانی کند.

به گزارش فارس، فدراسیون فوتبال استرالیا با ارسال نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کرد تا زمان بندی و مکان برگزاری بازی های نمایندگان کشورش در لیگ قهرمانان آسیا با تیم های چینی را اصلاح کند.

دولت استرالیا روز گذشته به صورت رسمی خاطرنشان کرد که به خاطر ویروس مرگبار کرونا هیچ فردی از چین حق ورود به این کشور را ندارد.

این تصمیم دولت استرالیا تیم های این کشور در لیگ قهرمانان آسیا با رقبای چینی اش را دچار مشکل نموده است. تیم های شانگهای شینهوا و شانگهای اس آی پی جی با تیم های پرس گلوری و سیدنی اف سی استرالیا رقیب هستند.

AFC قرار است در تاریخ 4 فوریه یک جلسه فوری برگزار کند تا تصمیمات لازم درباره معضل جدید کرونا در فوتبال آسیا تصمیم بگیرد.

پیش از این AFC تمام بازی های خانگی نمایندگان چین در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را به خاطر این ویروس به خارج از این کشور منتقل نموده بود.

منبع: عصر ایران
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 296

به "معضل جدید کرونا در فوتبال؛ چالش استرالیا با تیم های چینی روی میز AFC" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معضل جدید کرونا در فوتبال؛ چالش استرالیا با تیم های چینی روی میز AFC"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید