منظمی: امیدوارم صیامی کارهای ارزنده ای برای دوومیدانی انجام بدهد، انتخابات در فضایی آرام و قانونمند برگزار شد

به گزارش کوه سفید، کاندیدای ریاست فدراسیون دوومیدانی گفت: امیدوارم رئیس جدید فدراسیون کارهای ارزنده ای برای جامعه دوومیدانی انجام بدهد و پیروز باشد.

منظمی: امیدوارم صیامی کارهای ارزنده ای برای دوومیدانی انجام بدهد، انتخابات در فضایی آرام و قانونمند برگزار شد

مریم منظمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره انتخابات فدراسیون دوومیدانی گفت: انتخابات در فضایی آرام و قانونمند برگزار شد و هاشم صیامی هم با رأی اعضای مجمع به عنوان رئیس جدید فدراسیون انتخاب شد. امیدوارم او کارهای ارزنده ای برای جامعه دوومیدانی انجام بدهد و پیروز باشد.

وی ادامه داد: فکر می کنم جامعه مردسالاری است و متاسفانه اعضا به برنامه رأی نمی دهند و از قبل هم زد و بندهایی شده بود که البته دوست ندارم وارد جزئیات ماجرا شوم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون وزنه برداری که یکی از نامزدهای ریاست فدراسیون دوومیدانی بود، گفت: خیلی صحبت ها برای گفتن دارم و دوست ندارم حاشیه ای برای دوومیدانی ایجاد شود. به همین دلیل دوست دارم سکوت کنم و امیدوارم فضایی آرام ایجاد شود. در واقع دوست دارم فضایی ایجاد شود که همه دست در دست هم داده و به پیشرفت دوومیدانی کمک کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 آبان 1399 بروزرسانی: 24 آبان 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 935

به "منظمی: امیدوارم صیامی کارهای ارزنده ای برای دوومیدانی انجام بدهد، انتخابات در فضایی آرام و قانونمند برگزار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منظمی: امیدوارم صیامی کارهای ارزنده ای برای دوومیدانی انجام بدهد، انتخابات در فضایی آرام و قانونمند برگزار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید