نامه رسمی آنتورپ به پرسپولیس ، هزینه ماندن بیرانوند تا سرانجام لیگ 2 میلیارد تومان

به گزارش کوه سفید، باشگاه آنتورپ بلژیک به پرسپولیس برای نگه داشتن بیرانوند تا سرانجام فصل پیشنهاد سنگینی داده است.

نامه رسمی آنتورپ به پرسپولیس ، هزینه ماندن بیرانوند تا سرانجام لیگ 2 میلیارد تومان

به گزارش خبرنگاران، باشگاه آنتورپ بلژیک به پرسپولیس پیشنهاد داده با پرداخت حقوق ماهانه دروازه بان جدیدش از او استفاده نمایند.

ایسنا در این خصوص نوشت: بر اساس قراردادی که علیرضا بیرانوند با باشگاه آنتورپ بلژیک امضا کرد از 11 تیر ماه (یک جولای) رسما بازیکن این باشگاه بلژیکی محسوب می گردد بنابراین طبق درخواست آنتورپ او دیگر نمی تواند برای پرسپولیس بازی کند و حتی با این تیم به تمرین بپرازد.

البته از آن جایی که به خاطر شیوع ویروس کرونا بیرانوند نتوانست راهی بلژیک گردد پرسپولیسی ها به دنبال این بودند که در این فرصت از دروازه بان ملی پوش تیمشان تا خاتمه فصل استفاده نمایند. در همین حال باشگاه آنتورپ در نامه رسمی به پرسپولیس پیشنهاد داده که در دو ماه آینده حقوق ماهانه بیرانوند که قرار است آنتورپی ها پرداخت نمایند را بپردازند و از او استفاده نمایند. طبق قرارداد بیرانوند در سال اول ماهانه 50 هزار یورو (ماهانه بیش از یک میلیارد تومان) از آنتورپ حقوق دریافت خواهد نمود.

این در حالی است که هنوز پرسپولیس پاسخ مشخصی به این پیشنهاد نداده و در مقابل، مدیر حقوقی این باشگاه طی مصاحبه ای اعلام نموده طبق قوانین رسمی فیفا بیرانوند می تواند تا خاتمه فصل برای پرسپولیس به میدان برود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 784

به "نامه رسمی آنتورپ به پرسپولیس ، هزینه ماندن بیرانوند تا سرانجام لیگ 2 میلیارد تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه رسمی آنتورپ به پرسپولیس ، هزینه ماندن بیرانوند تا سرانجام لیگ 2 میلیارد تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید