نام استقلال ملاثانی در لیگ یک تغییر نمی کند ، آغاز رسمی تمرینات از 6 مهر

به گزارش کوه سفید، خبرنگاران/خوزستان مالک امتیاز تیم فوتبال استقلال ملاثانی از ادامه فعالیت این تیم در لیگ برتر با نام استقلال ملاثانی اطلاع داد و گفت: با عزیز فریسات برای راهنمایی تیم توافق شده است و احتمالا امشب قرارداد او منعقد می گردد.

نام استقلال ملاثانی در لیگ یک تغییر نمی کند ، آغاز رسمی تمرینات از 6 مهر

مهدی علیزاده در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: تصمیم گرفتیم که باتوجه به خواسته طرفداران تیم مان و به احترام مردم شریف ملاثانی، نام استقلال ملاثانی حفظ گردد و با همین نام به فعالیت در لیگ یک کشور ادامه دهیم.

وی اعلام کرد: بعلاوه با عزیز فریسات برای راهنمایی تیم توافق نهایی انجام شده است و منتظر حضور او برای شرکت در جلسه و عقد قرارداد هستیم. احتمالا در جلسه امشب، این قرارداد امضا می گردد.

مالک امتیاز تیم فوتبال استقلال ملاثانی در پاسخ به این سوال که جریان تیم فعلی که با راهنمایی ابراهیم اشکش در حال تمرین و برگزاری بازی های محبت آمیز است، چه می گردد؟ گفت: من اصلا قصد ورود به این موضوع را ندارم زیرا یکسری اتفاقات خیلی ها را دلخور کرد. این دوستان برای ما قابل احترام هستند و می توانند به مجموعه ما با تایید کادرفنی نو به ما یاری نمایند. به هر حال می توانم بگویم، سرمربی استقلال ملاثانی امشب تعیین می گردد و تمرینات تیم هم از روز سه شنبه این هفته شروع خواهد شد.

وی اسم کرد: ما در خدمت هر کسی که بتواند به راستا حرکتی استقلال ملاثانی یاری کند، هستیم. تمام هدف ما این است که از یک مجموعه کاملا بومی استفاده کنیم و بتوانیم موفقیت های گذشته را تکرار کنیم و نماینده قدرتمندی برای خوزستان در لیگ یک باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1494

به "نام استقلال ملاثانی در لیگ یک تغییر نمی کند ، آغاز رسمی تمرینات از 6 مهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نام استقلال ملاثانی در لیگ یک تغییر نمی کند ، آغاز رسمی تمرینات از 6 مهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید