نمایش قدرت در انتخابات آمریکا نتیجه نداد

به گزارش کوه سفید، به گزارش خبرنگاران به نقل از شبکه المسیره، محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلاب یمن به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا واکنش نشان داد. وی به همین دلیل یک پست توئیتری منتشر کرد.

نمایش قدرت در انتخابات آمریکا نتیجه نداد

بر اساس این گزارش، محمد علی الحوثی در این پست توئیتری خطاب به متجاوزان سعودی اعلام نموده است: همانطور که نمایش قدرت در انتخابات آمریکا نتیجه نداد محاصره و جنگ علیه یمن نیز بی نتیجه خواهد ماند.

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در ادامه این پست توئیتری آورده است: تنها راه حل برخورد با جمهوری یمن سرانجام دادن به محاصره و توقف حملات ددمنشانه است. این دروازه صلح حقیقی است. ما در طول تمامی سال ها بر روی این مسأله تأکید نموده ایم.

لازم به ذکر است، با اعلام پیروزی احتمالی جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از سوی رسانه های خبری این کشور و همچنین انتشار بیانیه بایدن مبنی بر پیروزی در این رقابتها، گروهی از هواداران دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی آمریکا به این اخبار واکنش خشم آلود نشان دادند.

این هواداران خشمگین ترامپ در ایالت های آریزونا و جورجیا به نشانه اعتراض به اعلام پیروزی بایدن پیش از سرانجام یافتن فرایند شمارش تمام آرا و اعلام نتایج رسمی، به خیابان ها ریختند. بنابر گزارشها، بسیاری از هواداران خشمگین ترامپ به همراه خود سلاح های گرم حمل می کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 981

به "نمایش قدرت در انتخابات آمریکا نتیجه نداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش قدرت در انتخابات آمریکا نتیجه نداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید