نماینده مجلس نمایندگان آمریکا هیلاری کلینتون را ملکه جنگ طلبان خواند

به گزارش کوه سفید، تولسی گبرد، نماینده هاوایی در مجلس نمایندگان آمریکا و یکی از داوطلبان نامزدی حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری 2020، هیلاری کلینتون را ملکه جنگ طلبان خطاب نموده و وزیر امور خارجه پیشین آمریکا را متهم نموده که درصدد آسیب رساندن به اعتبار اوست.

نماینده مجلس نمایندگان آمریکا هیلاری کلینتون را ملکه جنگ طلبان خواند

به گزارش خبرنگاران، خانم کلینتون که در انتخابات دور پیش ریاست جمهوری، رقیب دونالد ترامپ بود و از او مغلوب شد، مدعی شده که روسیه در حال آماده کردن یک دموکرات زن برای حضور در انتخابات سال آینده به عنوان کاندیدای حزب سوم است.

وزیر امور خارجه سابق آمریکا گفته است که کرملین خواستار آن است تا این فرد به عنوان کاندیدای مستقل در انتخابات حضور یابد و با تقسیم آرای رای دهندگان لیبرال به انتخاب مجدد دونالد ترامپ یاری کند.

او در اظهارنظر خود نامی از خانم گبرد نبرد اما باور عمومی بر این بود که منظورش نماینده هاوایی در مجلس نمایندگان بوده است.

به گزارش بی.بی.سی خانم گبرد که پیشتر احتمال حضور خود در انتخابات 2020 به عنوان کاندیدای مستقل را رد نموده، خانم کلینتون را تجسم فساد و ملکه جنگ طلبان خوانده است.

کلینتون در اظهارنظر خود گفته بود این فرد مورد علاقه روس هاست و آنها تعداد زیادی سایت و ربات اینترنتی و سایر راه های پشتیبانی از او را دارند.

گبرد در اظهارنظر تند خود از خانم کلینتون خواسته وارد کارزار انتخاباتی شده و به او گفته پشت مهره هایش پنهان نشود.

گبرد یک کهنه سرباز ارتش آمریکا و کاندیدای ضد جنگ است که خواستار خاتمه دادن به نقش پلیس دنیا از سوی آمریکا است.

کلینتون در انتخابات سال 2016 در ایالت های پرجمعیتی چون کالیفرنیا رای بسیار بیشتری نسبت به ترامپ کسب کرد اما با شکست در ایالت های کلیدی چون پنسیلوانیا، میشیگان، فلوریدا و ویسکانسین، از پیروزی نهایی بازماند.

طرفداران کلینتون معتقدند حضور جیل استاین، رهبر حزب سبز به عنوان کاندیدای سوم در این انتخابات به شکست کلینتون یاری کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 137

به "نماینده مجلس نمایندگان آمریکا هیلاری کلینتون را ملکه جنگ طلبان خواند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده مجلس نمایندگان آمریکا هیلاری کلینتون را ملکه جنگ طلبان خواند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید