نورمحمدی: کرونا هیجان و حساسیت لیگ را از بین برد

به گزارش کوه سفید، مدافع تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت که بیماری کرونا هیجان و حساسیت لیگ برتر ایران را در این فصل، به صورت کامل از بین برد.

نورمحمدی: کرونا هیجان و حساسیت لیگ را از بین برد

حامد نورمحمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در ارتباط با شرایط فعلی نفت مسجدسلیمان در تعطیلی مسابقات لیگ برتر گفت: شرایط تیم ما مثل تیم های دیگر است و فعلا تمرین گروهی نداریم. باید به صورت انفرادی و طبق برنامه کادر فنی تمرین کنیم تا ببینیم شرایط چگونه خواهد شد. این شرایط برای همه تیم ها و بازیکنان خسته کننده است.

مدافع تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مورد اینکه پیش بینی اش از آینده لیگ برتر چیست توضیح داد: در این خصوص نظر ستاد مبارزه با کرونا مهم است و باید دید شرایط کنترل این بیماری چگونه جلو خواهد رفت. این بیماری به صورت کامل، هیجان و حساسیت لیگ برتر را از بین برد و اگر هم قرار باشد بازی ها را ادامه دهند احتمالا بدون تماشاگر خواهد بود.

نورمحمدی در ارتباط با شرایط خوب تیمش در مسابقات لیگ سال جاری یادآور شد: سال جاری بر خلاف پیش بینی ها نتایج خوبی گرفتیم و این به خاطر زحمات بازیکنان و درایت کادر فنی بود. مطمئناً اگر لیگ ادامه پیدا می کرد شرایط بهتری داشتیم که متاسفانه مسابقات تعطیل شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 607

به "نورمحمدی: کرونا هیجان و حساسیت لیگ را از بین برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نورمحمدی: کرونا هیجان و حساسیت لیگ را از بین برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید