ویژگی مثبتی که باعث پیروزی پرگل استقلال شد

به گزارش کوه سفید، مربی پیشین تیم فوتبال استقلال تاکید نمود که آبی پوشان با داشتن دو ویژگی مثبت مقابل پیکان به پیروزی پرگل رسیدند.

ویژگی مثبتی که باعث پیروزی پرگل استقلال شد

ایمان عالمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد فزونی 3 بر صفر استقلال مقابل پیکان گفت: استقلال به لحاظ نتیجه عملکرد خوبی داشت و بعد از 5 تساوی، کسب پیروزی آن هم با 3 گل نتیجه بسیار خوبی است. پیکان در هفته های گذشته نتایج خوبی کسب نموده بود اما دو ویژگی عامل فزونی آبی پوشان مقابل پیکان بود؛ تجربه و استفاده بهتر از موقعیت ها. پیکان تیم جوان و کم تجربه ای بود و استقلال از تجربه اش مقابل استفاده کرد و از موقعیت هایش به خوبی بهره برد.

وی ادامه داد: از بازیکنان استقلال بویژه خارجی ها انتظار بیشتری وجود دارد و هنوز منتظر بازی های بهتری از ژستد و یامگا هستیم. علاوه بر این آبی پوشان در بازی ترکیبی همچنان در سطح عالی نیستند و کادر فنی باید روی این موضوع کار کند.

مربی پیشین استقلال اضافه کرد: آبی پوشان مقابل پیکان در بخش دفاعی عملکرد خوبی داشتند و ساختار دفاعی استقلال خوب بود ولی همانطور که گفتم تیم باید در کارهای ترکیبی و در فاز هجومی نمایش بهتری داشته باشد. مقابل پیکان وریا غفوری و آرش رضاوند در ترکیب نبودند و امیدوارم در بازی های آینده نمایش بهتری از استقلال ببینیم.

عالمی در مورد بازی سه شنبه هفته آینده با سپاهان بیان کرد: ملاقات با سپاهان همواره حساس است، بویژه که سال جاری به لحاظ شرایط جدولی و فاصله کم امتیاز تیم ها حساسیت ها بازی ها بیشتر است. استقلالی ها می توانند فرایند بازی با پیکان را مقابل سپاهان ادامه دهند. شاگردان نویدکیا صدرنشین لیگ و تیم پرمهره ای هستند و 3 امتیاز بازی با سپاهان یاری زیادی در ادامه لیگ به استقلال خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 بهمن 1400 بروزرسانی: 9 بهمن 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1620

به "ویژگی مثبتی که باعث پیروزی پرگل استقلال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی مثبتی که باعث پیروزی پرگل استقلال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید