پروتکل هایی برای فشرده سازی فرآیند های اعلام نتایج کنکور ها ، پذیرش مهرماه دانشجویان بسته به شرایط دانشگاه هاست

به گزارش کوه سفید، سخنگوی سازمان سنجش از آماده سازی پروتکل هایی برای فشرده سازی فرآیند های اعلام نتایج آزمون های سراسری و شرایط پذیرش دانشجویان از مهرماه خبر داد.

پروتکل هایی برای فشرده سازی فرآیند های اعلام نتایج کنکور ها ، پذیرش مهرماه دانشجویان بسته به شرایط دانشگاه هاست

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران درباره اعلام برخی رسانه ها مبنی بر تاخیر اعلام نتایج کنکور های سراسری و عدم پذیرش دانشجویان جدید در دانشگاه ها از مهرماه 99 بیان نمود: هرچند که به دلیل تعویق زمان برگزاری کنکور های سراسری اندکی با تاخیر نتایج را اعلام می کنیم، اما اینگونه نیست که بگوییم هیچ دانشگاهی برای مهرماه 99 پذیرش نخواهد داشت.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به زمان بر بودن اعلام نتایج نهایی برخی آزمون ها همچون دکتری به دلیل نیمه متمرکز بودن، توضیح داد: بنا دارین با تهیه پروتکل هایی فرآیند هایی که باعث تاخیر در اعلام نتایج آزمون ها می شود را حذف و کار های خود را فشرده سازی کنیم.

وی اضافه کرد: تلاش می کنیم نتایج کنکور های سراسری را در اوایل پاییز اعلام کنیم و پذیرش دانشجویان از مهرماه بسته به شرایط دانشگاه هاست که می توانند با فشرده سازی ترم تحصیلی دانشجویان جدید را پذیرش کنند یا خیر.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 668

به "پروتکل هایی برای فشرده سازی فرآیند های اعلام نتایج کنکور ها ، پذیرش مهرماه دانشجویان بسته به شرایط دانشگاه هاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروتکل هایی برای فشرده سازی فرآیند های اعلام نتایج کنکور ها ، پذیرش مهرماه دانشجویان بسته به شرایط دانشگاه هاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید