کرملین ادعای اردوغان درباره ملاقات با پوتین را رد کرد

به گزارش کوه سفید، سخنگوی کرملین با رد ادعای رئیس جمهور ترکیه مبنی بر ملاقات با همتای روسی خود، گفت پوتین برنامه ای برای ملاقات با او ندارد.

کرملین ادعای اردوغان درباره ملاقات با پوتین را رد کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه، ادعای رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه درباره ملاقات با ولادیمیر پوتین همتای روسی خود در روز پنجم مارس را تکذیب کرد.

به نوشته خبرگزار یاینترفکس، پسکوف طی نشست خبری در کرملین گفت: پوتین تا الان هیچ برنامه ای برای ملاقات [با اردوغان] در تاریخ پنجم مارس ندارد.

بر این اساس، وی در پاسخ به سوالی درباره احتمال سفر پوتین به استانبول در همان تاریخ نیز توضیح داد: خیر، رئیس جمهور پوتین در آن تاریخ برنامه کاری دیگری دارد.

به نوشته اینترفکس، سخنگوی کرملین اما شرح داد: در عین حال، تماس های کاری در سطح کارشناسان بین روسیه و ترکیه، با موضوع شرایط ادلب، در جریان است.

اظهارات پسکوف در حالی است که اردوغان روز گذشته مدعی شده بود در تاریخ پنجم مارس با پوتین در استانبول ملاقات می نماید و لزوم اجرای تمام بندهای توافق سوچی را به او گوشزد خواهد نمود.

رد ادعای اردوغان درباره ملاقات پوتین در حالی انجام شد که گروه های تروریستی از صبح امروز حملات شدیدی را با پوشش توپخانه ای سنگین نظامیان ترکیه ای به مواضع ارتش سوریه در شهر سراقب واقع در جنوب ادلب شروع کردند و بعضی رسانه های معارض نیز مدعی اشغال مجدد این شهر توسط تروریست ها شدند.

یک منبع نظامی روسی اما با تکذیب ادعای بازاشغال سراقب، تاکید نمود این شهر به طور کامل در کنترل ارتش سوریه است. (جزئیات بیشتر)

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 493

به "کرملین ادعای اردوغان درباره ملاقات با پوتین را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرملین ادعای اردوغان درباره ملاقات با پوتین را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید