کنسرت گیاهان ؛ خانه اپرای بارسلونا با یک کنسرت برای 2292 گیاه افتتاح شد

به گزارش کوه سفید، کنسرت گیاهان در Gran Teatre del Liceu در بارسلونا برگزار گردید. خانه اپرای بارسلونا پس از آنکه شیوع ویروس کرونا دنیا را به بن بست کشاند، دوباره بازگشایی خود را با عموم مردم جشن گرفت، اما شب افتتاحیه آنها تماشاگران غیرمعمولی داشتند.

کنسرت گیاهان ؛ خانه اپرای بارسلونا با یک کنسرت برای 2292 گیاه افتتاح شد

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

خبرنگاران - این سالن برای اولین کنسرت خود جمعیت عادی مردم را به خود ندید و در عوض سالن با گیاهان مختلف به عنوان تماشاچی پر شد. بله، درست است تمام 2292 جایگاه در Gran Teatre Liceu توسط گیاهان سبز برگدار پر شدند.

این ایده توسط هنرمند مفهومی Eugenio Ampudia ارائه شد و به طور زنده در وب سایت تئاتر پخش شد. گیاهان حاضر در سالن نیز از شنیدن صدای Crisantemi Puccini لذت بردند.

Ampudia امیدوار است که این کار به مردم این الهام را ببخشد تا درباره روابط خود با طبیعت و مفهوم پایداری عمیق تر فکر نمایند. وی گفت: ما در حال انتها یک دوره هستیم و این بدان معنی است که باید پارادایم های خاصی را تغییر دهیم.

ما در همان دنیای سه ماه پیش زندگی نمی کنیم، و این بدان معنی است که ما باید درباره آنچه انجام می دهیم تأمل کنیم.

از آنجا که گیاهان می توانند به ارتعاشات مختلف ناشی از موسیقی پاسخ دهند، بنابراین مخاطبی منفعل نبوده اند حتی اگر نتوانستند موزیسین ها را تشویق نمایند.

منبع : my modern met

منبع: چمدان
انتشار: 29 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 755

به "کنسرت گیاهان ؛ خانه اپرای بارسلونا با یک کنسرت برای 2292 گیاه افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنسرت گیاهان ؛ خانه اپرای بارسلونا با یک کنسرت برای 2292 گیاه افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید