آغاز ثبت نام اینترنتی مرحله سوم طرح حمپاد از امروز

به گزارش کوه سفید، خبرگزاری خبرنگاران- صندوق بازنشستگی کشوری به منظور حمایت از فرزندان بازنشستگان و ترویج دانش، سومین مرحله ثبت نام اینترنتی طرح حمپاد یا طرح حمایت از سرانجام نامه های دانشجویی فرزندان بازنشستگان را از امروز 26 خرداد اجرا می کند.

آغاز ثبت نام اینترنتی مرحله سوم طرح حمپاد از امروز

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ثبت نام اینترنتی مرحله سوم طرح حمپاد به عنوان بسته هشتم طرح کمک، تا روز پنجشنبه 31 تیراز طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir ادامه خواهد داشت.

متقاضیان باید مدارک مورد نیاز را از طریق درگاه مذکور بارگذاری کنند تا پس از بررسی و انجام فرآیند صحت سنجی در صورت مشمول شدن فرد متقاضی، مبلغ کمک هزینه به حساب فرد بازنشسته تحت پوشش صندوق واریز شود.

3میلیون تومان برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و 5 میلیون تومان برای دانشجویان مقطع دکتری در نظر گرفته شده است که در صورت تامین اعتبارات لازم تا اواسط شهریور 1400 قابل پرداخت خواهد بود.

تسهیلات طرح حمپاد به صورت قرض الحسنه و با کارمزد 4 درصدی است و اقساط آن در طول 3سال از حقوق بازنشستگان کسر خواهد شد.

شرایط ثبت نام و مدارک مورد نیاز طبق روال گذشته بوده و در صفحه مربوطه در زمان ثبت نام از طریق درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir به طور مجدد اطلاع رسانی خواهد شد.

مرحله اول و دوم تسهیلات حمپاد در دی و اسفند سال گذشته به حساب بیش از 7هزار و 400نفر از مشمولان این طرح واریز شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 تیر 1400 بروزرسانی: 15 تیر 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1370

به "آغاز ثبت نام اینترنتی مرحله سوم طرح حمپاد از امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز ثبت نام اینترنتی مرحله سوم طرح حمپاد از امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید