بازیکنان تایلند را از مدار خارج کردیم، از نظر تغذیه مشکل داریم

به گزارش کوه سفید، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، بهروز عطایی بعد از برد تیم ملی والیبال ایران برابر تیم تایلند گفت: با توجه به اینکه بازی تدارکاتی نداشتیم، سعی کردیم از بازی دیروز برابر هنگ کنگ به اسم یک فرصت در جهت منظم تر شدن و بازی تمرینی استفاده کنیم که خوشبختانه تا حدی هم اثرگذار بود. بعلاوه به واسطه بازی روز گذشته تایلند با پاکستان، از تایلند تا حدودی شناخت پیدا کردیم.

بازیکنان تایلند را از مدار خارج کردیم، از نظر تغذیه مشکل داریم

وی ادامه داد: با بررسی دقیق بازیکنان توانمند تایلند، ملی پوشان این کشور در بازی امروز تحت تأثیر عملکرد ایران قرار گرفتند و نتوانستند کیفیت واقعی خود را به نمایش بگذارند و از جریان بازی منحرف شدند. تغییرات گسترده سرمربی تایلند نسبت به بازی با پاکستان نشان داد که ما توانستیم بازیکنان تایلند را از مدار خارج کنیم.

عطایی با ابراز خرسندی از عملکرد بازیکنانش اضافه نمود: خوشبختانه بازی با تایلند منظم تر و با هماهنگی بیشتری انجام شد. سعی کردیم در اواسط مسابقه به بازیکنان دیگر هم مهلت بازی دهیم تا آمادگی بیشتری داشته باشند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با ارزیابی از حریفان آسیایی خود توضیح داد: در آسیا چهار یا پنج حریف قدیمی و سنتی از جمله چین، ژاپن، کره جنوبی و استرالیا وجود دارد. چین با ترکیب کامل و همان تیمی که در مقدماتی المپیک بازی کرد در این مسابقات حضور دارد. ژاپن تنها دو بازیکنش را در اختیار ندارد. از تیم استرالیا هم تنها یک بازیکن غایب است. کره جنوبی هم همان تیم قدرتمندی است که در مقدماتی المپیک دیدیم. تیم ایران در میان همه تیم ها بیشترین تغییر را داشته است. تمام تلاشمان را به کار می گیریم و هدفمان را دنبال می کنیم. همه این تیم ها برابر یکدیگر کار سختی دارند.

عطایی با گلایه مجدد از میزبانی ژاپن در این رقابت ها، بیان نمود: از لحاظ اسکان و هتل مسئله ای نداریم اما در بخش تغذیه مسائل فراوان داریم و کار برای تیم ایران سخت است. اگر فرایند مسابقات به همین منوال پیش رود، ممکن است بازیکنان تحلیل بفرایند و نبود ذخیره انرژی برای بازی های بعدی، بازیکنان ایران را با چالش جدی روبرو می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 شهریور 1400 بروزرسانی: 24 شهریور 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1473

به "بازیکنان تایلند را از مدار خارج کردیم، از نظر تغذیه مشکل داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان تایلند را از مدار خارج کردیم، از نظر تغذیه مشکل داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید