با این اپلیکیشن بهترین هات اسپات وای فای و رمزعبور آن را در هر سالن فرودگاهی پیدا کنید

به گزارش کوه سفید، در سال هایی زندگی می کنیم که تقریبا غالب فرودگاه های جهان به اینترنت و وای فای عمومی مجهز شدند.

با این اپلیکیشن بهترین هات اسپات وای فای و رمزعبور آن را در هر سالن فرودگاهی پیدا کنید

البته، در برخی فرودگاه ها باید چند تبلیغ یا ویدیو کوتاه ببینید تا به اینترنت بی سیم وصل شوید یا حجم وای فای رایگان بسیار کم و محدود است و باید بسته وای فای برای مصارف بالاتر خریداری کنید.

در هر وضعیتی، فرودگاه به وای فای مجهز هستند و کافی است بدانید چگونه باید به این شبکه وای فای متصل شوید یا کدام وای فای ها رایگان هستند.

از آن جایی که برنامه نویس ها برای هر مسئله ای، یک اپلیکیشن طراحی کردند تا حداقل خودشان کمتر به زحمت بیفتند؛ شما هم می توانید با استفاده از اپلیکیشن WiFox Google Map شبکه های وای فای فرودگاه ها را پیدا کرده و حتی رمزعبور آن ها را بیابید و با یک کپی ساده وارد اینترنت رایگان شوید.

به هات اسپات وای فای بهتر وصل شو

هرگاه وارد فرودگاهی شدید؛ اپلیکیشن WiFox را اجرا کنید تا نزدیک ترین هات اسپات های وای فای را روی نقشه به شما نشان دهد. درباره هریک از این وای فای ها اطلاعاتی به شما نشان داده خواهد شد و البته برای برخی از آن ها، رمزعبور وای فای هم درج شده است تا راحت تر و سریع تر به اینترنت وصل شوید.

در مواردی، اطلاعاتی هم درباره نحوه دور زدن مراحل رجیستر وای فای یا گذراندن تبلیغات و محدودیت های اعمال شده به شما نشان داده می شود.

مزیت بزرگ اپلیکیشن WiFox، دادن حق انتخاب و آزادی بیشتری برای اتصال به یک وای فای رایگان یا خصوصی است. گاهی اوقات وای فای های خارج از فرودگاه سرعت بیشتری نسبت به وای فای رایگان فرودگاه دارند. مثلا، وای فاس سالن استراحت یا سالن پذیرایی بهتر از وای فای اصلی خود فرودگاه است.

شما با مشاهده اطلاعات همه هات اسپات های وای فای اطراف خود، تصمیم می گیرید به کدام یک متصل شوید. طبیعی است که رمزعبور وای فای ها به طور دایم تغییر می کند؛ پس ممکن است رمزعبوری که در اپلیکیشن WiFox درج شده باشد؛ با رمزعبور فعلی وای فای یکسان نباشد و به مشکل در اتصال به این وای فای بربخورید. همیشه چند درصدی احتمال خطا در اطلاعات این برنامه در نظر بگیرید.

تمام اطلاعاتی که در این برنامه درباره شبکه های وای فای نمایش داده می شود؛ توسط خود کاربران گزارش و جمع آوری شده است. پس، شما هم می توانید موارد اختلافی و اشتباهی را گزارش کنید تا کاربران دیگر به اطلاعات درست تری دسترسی پیدا کنند.

تنها نقطه ضعف این اپلیکیشن، غیررایگان بودن آن است. برای افرادی که دایما در حال سفر با هواپیما هستند و ساعت های زیادی در فرودگاه های مختلف سراسر جهان طی می کنند؛ ارزش خرید این نرم افزار بالا است.

اپلیکیشن WiFox را می توانید با هزینه 1.99 دلار برای دستگاه های اندرویدی و iOS از روی گوگل پلی و اپل استور دانلود کنید.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 376

به "با این اپلیکیشن بهترین هات اسپات وای فای و رمزعبور آن را در هر سالن فرودگاهی پیدا کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این اپلیکیشن بهترین هات اسپات وای فای و رمزعبور آن را در هر سالن فرودگاهی پیدا کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید