برکناری مدیران نجومی بگیر پتروشیمی امیرکبیر تکذیب شد

به گزارش کوه سفید، سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر با تکذیب خبر برکناری 2 مدیر نجومی بگیر پتروشیمی امیر کبیر آن را برخلاف دستورالعمل ها دانست.

برکناری مدیران نجومی بگیر پتروشیمی امیرکبیر تکذیب شد

به گزارش خبرنگاران از اهواز، فریدون بندری سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر در خصوص صدور احکام تازه و عزل تعدادی از مدیران پتروشیمی امیرکبیر گفت: بر اساس ابلاغیه استانداری خوزستان، هیچ یک از روسای ادارات و مدیران عامل شرکت هایی که به نوعی وابستگی به دولت دارند، اجازه عزل و نصب در هیچ یک از سطوح مدیریتی بدون هماهنگی با استانداری خوزستان را ندارند.

او اضافه نمود: با توجه به اعلام دستورالعمل مذکور به مدیرعامل فعلی این شرکت، لازم است نسبت به بررسی و مشخص تکلیف احکام صادره اقدام فوری صورت گیرد.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر در تماس تلفنی امروز، هر گونه صدور حکم و تغییرات احتاقتصادی مدیریتی در این شرکت را تکذیب کرده بود.

ظهر امروز چهارشنبه 2 تن از مدیران نجومی بگیر پتروشیمی امیر کبیر از سوی محمد بهمئی مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر عزل و در احکامی نوید رسولی به عنوان سرپرست مدیریت منابع انسانی و فریبرز ویسی به عنوان سرپرست مدیریت امور اقتصادی منصوب شدند.

2 مدیر عزل شده بر اساس پیگیری های خبرگزاری فارس حقوق 100 میلیون تومانی دریافت کردن بودند.

مجتمع پتروشیمی امیرکبیر در جنوب منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر ماهشهر و در زمینی به مساحت 55 هکتار واقع شده است.

ن

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 دی 1400 بروزرسانی: 2 دی 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1582

به "برکناری مدیران نجومی بگیر پتروشیمی امیرکبیر تکذیب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برکناری مدیران نجومی بگیر پتروشیمی امیرکبیر تکذیب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید