بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان خوزستان شروع به کار کرد

به گزارش کوه سفید، خبرنگاران/خوزستان با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان، آسانسور و پله برقی خوزستان امروز، سه شنبه 2 آذرماه در اهواز افتتاح شد.

بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان خوزستان شروع به کار کرد

کورش خواجوی در حاشیه افتتاح بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: نمایشگاه صنعت ساختمان، محلی برای معرفی برترین های این صنعت پویا است. این نمایشگاه جایگاه ارائه و معرفی محصولاتی است که از شاخص های استاندارد و رعایت کیفیت برخوردار هستند.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه محلی برای تبادل اطلاعات و دست یافتن به پدیده های نوین صنعت و انتقال فناوری در بخش ساختمان است.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان گفت: مشارکت گسترده فعالان عرصه ساخت و ساز در این نمایشگاه باعث می گردد تا توانمندی های واحدها و بنگاه های مختلف فراوریی به معرض نمایش گذاشته گردد و زمینه برای دست یافتن به بازارهای نو فراهم گردد.

خواجوی ادامه داد: در بازدید از نمایشگاه 90 شرکت از استان های مختلف مشاهده شد که فرصت مناسبی برای تبادل نقطه نظرات فراورینمایندگان و مشتریان است و این گفتگو و حضور پررنگ موجب ارتقاء آگاهی شهروندان و شناخت بیشتر آن ها از محصولات و مصالح ساختمانی را فراهم خواهد نمود.

وی مطرح نمود: رونق صنعت ساختمان تأثیر چشمگیری در عایدی فراوری ناخالص داخلی کشور و از سوی دیگر بکارگیری نیروی بزرگ فنی و مهندسی استان را در پی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگاران، بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان از امروز، 2 آذرماه تا 5 آذرماه دایر است و علاقه مندان می توانند هر روز از ساعت 15 الی 21 به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اهواز مراجعه نمایند. در این نمایشگاه 90 شرکت از استان های مختلف حضور دارند و دستاوردهای خود را در عرصه های مختلف حوزه ساختمان ارائه نموده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 دی 1400 بروزرسانی: 9 دی 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1588

به "بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان خوزستان شروع به کار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان خوزستان شروع به کار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید