تور ایتالیا ارزان: تایم لپس یک روز در فلورانس

به گزارش کوه سفید، فلورانس یکی از شهرهای تاریخی ایتالیا و اروپا محسوب می گردد که به واسطه آثار تاریخی کهن و مشاهیری بزرگ، نزد گردشگران شناخته شده است.

تور ایتالیا ارزان: تایم لپس یک روز در فلورانس

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

فلورانس، مرکز استان توسکانی و یکی از بزرگ ترین شهرهای ایتالیا است. این شهر نیز همانند سایر شهرهای باستانی دنیا، شگفتی های بسیاری را برای گردشگران در بر دارد؛ اما اهمیت فلورانس تنها در بناها و آثار تاریخی آن خلاصه نمی شود؛ بلکه پیوند ناگسستنی آن با فرهنگ، هنر و تمدن دنیایان است که این شهر را متمایز می نماید . اولین نشانه های تمدن در فلورانس به سال 59 پیش از میلاد مسیح باز می شود.

این شهر در قرن های ابتدایی پس از میلاد مسیح، مرکز جمهوری مستقل فلورانس به شمار می رفت و به لحاظ مالی و فرهنگی، بر تمام اروپا اثر گذار بود. شهر فلورانس را سرآغاز دوران رنسانس می دانند و نام این شهر با مشاهیری چون داوینچی، دانته، میکل آنژ و ماکیاولی گره خورده است. خاستگاه قانون ژرف نمایی یا پرسپکتیو که سرآغاز رویکردهای مدرن هنری است نیز شهر فلورانس محسوب می شود.

جاهای تماشای فلورانس نیز اغلب با نام مشاهیر آن ارتباط تنگاتنگ دارد و ردپایی از آنان را می توان در جای جای شهر احساس کرد. موزه کلیسای جامع فلورانس، تعمیدگاه سان جیوانی، گالری آکادمیا فلورانس، پل پونته وچیو و گالری اوفیتزی در کنار دیگر بناهای بی شمار، از جاذبه های فلورانس هستند. در ادامه و در ویدیویی که خبرنگاران تدارک دیده است، می توانید از فلورانس، میعادگاه علم و هنر و روشنگری تماشا کنید.

منبع: کجارو
انتشار: 21 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1401 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1719

به "تور ایتالیا ارزان: تایم لپس یک روز در فلورانس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا ارزان: تایم لپس یک روز در فلورانس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید