تحولات باورنکردنی یک استادیوم در 3 ماه؛ از فوتبال و بیسبال تا کنسرت

به گزارش کوه سفید، تحولات باورنکردنی یک استادیوم در 3 ماه؛ از فوتبال و بیسبال تا کنسرت

تحولات باورنکردنی یک استادیوم در 3 ماه؛ از فوتبال و بیسبال تا کنسرت

پس از تابستانی که چندین رویداد در استادیوم وستهام برگزار گردید، این هفته مسابقات خانگی خود را در لیگ برتر انگلیس آغاز خواهد نمود.

به گزارش خبرنگاران، استادیوم المپیک لندن که برای بازی های 2012 ساخته شد، یک سال بعد به باشگاه وستهام واگذار شد، اما این استادیوم هنوز برای رویداد های مختلف استفاده می گردد.

این استادیوم در طول تابستان، میزبان مسابقات فوتبال، بازی های بیسبال و کنسرت بود، اما اکنون به حالت فوتبال بازگشته است.

یک تایم لپس تغییر زمین را در تابستان نشان می دهد که با بازی آخر وستهام در فصل 2022/23 برابر لیدز در 21 می آغاز شد.

این ویدئوی دیدنی کوشش کارگران و مسئولان برای تغییر استادیوم برای کنسرت ها، سپس بازی های دیگر، و در نهایت آماده سازی برای مسابقه روز یکشنبه را نشان می دهد.

کمتر از 24 ساعت پس از بازی وستهام مقابل لیدز، کار برای اولین کنسرت تابستانی، بورنا بوی، روی زمین آغاز می گردد. بخش هایی از جایگاه شمالی و جنوبی برای یاری به ساخت صحنه برداشته شد. پس از آن کار ساخت زمین بیسبال برای میزبانی دو روزه آغاز می گردد.

سپس می توان دید که آغاز به ساخت یک صحنه دیگر برای کنسرت دیگری در استادیوم در ماه ژوئیه انجام می گردد. طی دو شب بیش از 150000 نفر در آن شرکت کردند و رکورد بیشترین حضور را شکستند.

مسابقات دو و میدانی لیگ الماس در تاریخ 23 جولای نیز در این استادیوم برگزار گردید و پیست دوومیدانی برای اولین بار در چهار سال گذشته به نمایش عایدی و این رویداد با فروش 50000 بلیت، برترین رویداد دو و میدانی یک روزه دنیا در امسال بود.

پس از این رویداد، تمرکز بر آماده شدن دوباره زمین برای لیگ برتر انگلیس در آستانه این هفته، با بزرگ تر شدن زمین تازه و بازگشت سکو های شمالی و جنوبی به موقعیت های اولیه شان بود.

گراهام گیلمور، مدیر اجرایی استادیوم لندن گفت: این سه ماه گذشته چالش بزرگی را برای تیم وستهام در استادیوم لندن ایجاد کرد. اگر استادیومی در دنیا وجود داشته باشد که در این مدت کوتاه به همان میزان که ما در تابستان انجام دادیم، جابجایی انجام داده باشد، بسیار شگفت زده خواهم شد.

این نشان می دهد که استادیوم چقدر همه کاره است و بر اهمیت وجود مکانی که با موفقیت بر روی میراث بازی های المپیک و پارالمپیک 11 سال پیش ساخته شده است، تأکید می نماید.

این مکانی است که در تمام طول سال از نخبگان فوتبال اروپایی و داخلی گرفته تا دو و میدانی درجه یک، لیگ برتر بیسبال و کنسرت های بین المللی پرفروش میزبانی می نماید.

منبع: فرارو
انتشار: 26 مرداد 1402 بروزرسانی: 26 مرداد 1402 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1961

به "تحولات باورنکردنی یک استادیوم در 3 ماه؛ از فوتبال و بیسبال تا کنسرت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحولات باورنکردنی یک استادیوم در 3 ماه؛ از فوتبال و بیسبال تا کنسرت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید