تعویق مجمع فوق العاده فدراسیون تیراندازی

به گزارش کوه سفید، با اعلام مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون ها تاریخ مجمع فوق العاده فدراسیون تیراندازی که قرار بود شنبه 8 آبان انجام گردد به تاریخ دیگری موکول شد.

تعویق مجمع فوق العاده فدراسیون تیراندازی

به گزارش خبرنگاران، در حالی که قرار بود مجمع فوق العاده فدراسیون تیراندازی روز شنبه در ساعت 11 برای تصویب اساسنامه تازه و مشخص کمیسیون ورزشکاران، داوران و مربیان تشکیل گردد، براساس نامه مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون ها این مجمع به روز دیگری موکول شده است.

براساس نامه مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون ها دلیل این تعویق تراکم دستور جلسات در روز شنبه 8 آبان عنوان شده است. قرار بود در روز شنبه مجمع فوق العاده 5 فدراسیون تیراندازی، نابینایان، دانش آموزی، تکواندو و شنا از ساعت 10 تا 12:30 انجام گردد که فعلا مجمع تیراندازی به تاریخ دیگری موکول شده است.

البته در نامه مدیرکل امور مشترک فدراسیون ها تاریخ بعدی برگزاری مجمع اعلام نشده است.

دوره ریاست علی دادگر در فدراسیون تیراندازی تیر 1400 به اتمام رسید و بعد از آن مسعود سلطانی فر وزیر سابق ورزش او را در 21 تیر به عنوان سرپرست این فدراسیون منصوب کرد. البته دادگر به عنوان کاندیدا برای پست ریاست این فدراسیون هم ثبت نام نموده و برخلاف رضا ملک محمدی دبیر سابق فدراسیون هنوز از سمتش کناره گیری ننموده است.

علی دادگر، رضا ابوالحسنی، ابراهیم برخورداری، داود کرمی، کبری غیاثی، مرتضی قربانی، حسین زکی زاده، سیدرضا میر ابوطالبی، حبیب مقصودی، سعید محمدی دوست و رضا ملک محمدی کاندیداهای ثبت نام شده برای پست ریاست فدراسیون تیراندازی هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1551

به "تعویق مجمع فوق العاده فدراسیون تیراندازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعویق مجمع فوق العاده فدراسیون تیراندازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید