دستگیری عاملان اصلی نزاع دسته جمعی محله شرف آباد یاسوج

به گزارش کوه سفید، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد جانشین انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : در ساعت حدود 20 و 27 دقیقه امروز و در پی اعلام به مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در شعبه اخذ رای توسط طرفداران دو تن از کاندیداها در یکی از مدارس واقع در شرف آباد یاسوج، بلافاصله ماموران پلیس وارد عمل شدند.

دستگیری عاملان اصلی نزاع دسته جمعی محله شرف آباد یاسوج

سرهنگ کیقباد مصطفایی اضافه کرد: با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس در صحنه درگیری ، تعداد دو نفر از افراد شرکت کننده در این نزاع دستگیر و چند نفر از آنها باتوجه به تاریک بودن هوا، از صحنه متواری شدند.

وی اظهارکرد: در فضای مجازی شایعاتی مبنی بر کشته و زخمی شدن افرادی در پی وقوع این نزاع در حال انتشار است که پلیس استان ، قویا این موضوع را تکذیب می نماید .

این مقام انتظامی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اقدامات کنترلی توسط پلیس و دعوت به آرامش برای جلوگیری از تشدید درگیری و اعتماد به پلیس و دستگاه قضایی برای شناسایی و دستگیری دیگر عاملان این واقعه انجام شد که خوشبختانه شاهد همکاری بسیار خوب شهروندان با پلیس بودیم.

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری پلیس کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ مصطفائی در خاتمه تاکید نمود: نیروی انتظامی بر اساس وظیفه ذاتی خود در برقراری امنیت و آرامش ، شهروندان کوتاه نکرده و با افرادی که به هر نحو بخواهند امنیت و آرامش جامعه را به خطر بیندازند با اقتدار برخورد خواهد نمود .

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 464

به "دستگیری عاملان اصلی نزاع دسته جمعی محله شرف آباد یاسوج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری عاملان اصلی نزاع دسته جمعی محله شرف آباد یاسوج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید