رستوران های کیش را بیشتر بشناسیم

به گزارش کوه سفید، خلیج فارس جزایر متعددی دارد که تعدادی از آن ها جزو خاک ایران هستند؛ یکی از زیباترین آن ها کیش است. این جزیره با مساحتی حدود 90 کیلومتر منطقه ای مناسب برای سفر محسوب می گردد. سال 1371 کیش جز مناطق آزاد ایران شد و از آن موقع بسیار توسعه پیدا کرد. این جزیره قوانین خاص خود را دارد که هرکس باید قبل از ورود به آن این قوانین را بداند. در کیش جاذبه های گردشگری زیادی وجود دارد که هرکدام از جذابیت منحصربه فردی برخوردار هستند و به همین دلیل افراد این جزیره را برای سفرهای خود انتخاب می نمایند. اهالی کیش برای ارائه خدمات به مسافران هتل ها و رستوران های زیادی احداث نموده اند که درادامه قصد آنالیز ویژگی های چند مورد از رستوران های تاسیس شده در این جزیره را داریم. همچنین در این مطلب روشی برای خرید بلیط چارتر کیش را به شما معرفی خواهیم کرد.

رستوران های کیش را بیشتر بشناسیم

رستوران کوه نور

این رستوران دکوری خاص و زیبا دارد. داخل آن با سنگ و صخره تزیین شده است و به دلیل جنس و نوع سنگ های استفاده شده فضایی زیبا برای مهمانان فراهم می نماید. یکی دیگر از ویژگی های این مکان نورپردازی منحصربه فرد آن است که در شب محیطی شگفت انگیز می سازد. خاص ترین غذای این رستوران بروشه نام دارد. منوی رستوران کوه نور به گونه ای تنظیم شده که غذایی مناسب با انواع ذائقه ها در آن واقع شده است.

ویژگی های رستوران کوه نور

این رستوران به دلیل قرارگیری در موقعیت عالی و ارائه بهترین خدمات جز گران ترین رستوران های کیش محسوب می گردد. از امکانات رستوران کوه نور می توان به رستوران ملل، امکان سرو غذا در محیط مسقف و فضای باز، پارکینگ و... اشاره نمود. اگر قصد رزرو این رستوران را داشتید، می توانید آن را به صورت غیرحضوری رزرو کنید. در منوی رستوران کوه نور انواع غذاهای بین المللی، ایرانی، فرنگی و مدیترانه ای قرار گرفته است که شما با توجه به ذائقه می توانید هرکدام از آن ها را سفارش داده و میل کنید. گفتنی است که در این رستوران فقط امکان سرو نهار و شام وجود دارد. پس از سرو غذا می توانید به صورت الکترونیکی هزینه ورودی و غذاها را پرداخت کنید.

موقعیت مکانی

رستوران کوه نور در محدوده میدان امیرکبیر و رو بروی دانشگاه کیش واقع شده است. این منطقه دقیقا وسط جزیره کیش است و به همین دلیل دسترسی به این رستوران از همه نقاط این جزیره به راحتی امکان پذیر خواهد بود.

رستوران فودلند

یکی دیگر از رستوران های معروف کیش فودلند است. در این رستوران سه سالن قرار گرفته که هرکدام دکوراسیون و نورپردازی خاصی دارند. رستوران فودلند با هدف ارائه بهترین خدمات به مهمانان احداث شده که تا حدزیادی در این امر پیروز بوده است. این رستوران تنوع غذایی زیادی دارد و در منوی آن بیش از 100 نوع غذا و انواع دسر اضافه شده است. قسمتی از این مجموعه به سرو انواع فست فود اختصاص داده شده و در آن انواع فست فود سرو می گردد. در محیط این رستوران دو کافه مجزا قرار گرفته که در آن انواع دسر و نوشیدنی را سرو می نمایند. مواداولیه و ادویه جاتی که در این رستوران مورداستفاده قرار می گیرد، از خارج از کشور وارد می گردد. غذاهای رستوران فودلند منطبق بر استانداردهای بین المللی بوده و سرو آن ها برای شما لذت بخش است.

امکانات رستوران فودلند

در این رستوران امکان سرو انواع غذاهای بین المللی و ایرانی وجود دارد. رستوران فودلند پارکینگ اختصاصی برای مهمانان دارند و شما بدون نگرانی بابت جای پارک می توانید وسیله نقلیه را در آن قرار دهید. در این رستوران امکان سرو نهار و شام فراهم شده و سرویسی به عنوان صبحانه دراختیار مهمانان قرار نمی گیرد. فودلند از دسته رستوران های گران قیمت کیش محسوب می گردد.

موقعیت مکانی رستوران فودلند

رستوران فودلند موقعیت خوبی در جزیره کیش دارد. این رستوران در خیابان مرجان و نزدیک مرکز تجاری مرجان وقع شده است. از این مکان به راحتی می توانید به جاذبه های گردشگری کیش رفته و از آن ها دیدن کنید.

بهترین روش برای رزرو بلیط چارتر کیش

شرکت های زیادی مشغول فعالیت در حوزه ارائه خدمات غیرحضوری سفر هستند که یکی از آن ها علی بابا است. این شرکت در حوزه خدماتی مانند رزرو بلیط هتل و تور سال 1393 کار خود را شروع کرد. اگر قصد سفر به جزیره کیش را دارید، با مراجعه به سایت علی بابا می توانید اطلاعاتی درباره قیمت آن و خرید بلیط ارزان کیش اقدام کنید. همچنین در این سایت امکان رزرو تور کیش نیز وجود دارد.

سالانه افراد زیادی به جزیره کیش سفر نموده و از جاذبه های آن دیدن می نمایند. مساله ای که درطول سفر می تواند برای هر شخصی مهم باشد، محلی برای سرو غذا است که ما در این مطلب دو مورد از بهترین رستوران های این جزیره را معرفی کردیم. در این مطلب اطلاعات کاملی از دو رستوران فودلند و کوه نور و نحوه رزرو بلیط چارتر کیش دراختیار شما گذاشتیم تا سفری آسان تر داشته باشید. اگر تجربه سفر به این جزیره زیبا و خرید بلیط ارزان کیش از علی بابا را داشتید، نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: فرارو
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 917

به "رستوران های کیش را بیشتر بشناسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران های کیش را بیشتر بشناسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید