رندرهای نو هیوندای سانتافه مدل 2024 فاش شد

به گزارش کوه سفید، هیوندای در حال حاضر در حال آزمایش نسل بعدی سانتافه در جاده های عمومی است و این خودرو بسیار متفاوت تر از مدل قبلی به نظر می رسد. با این حال، نمونه اولیه این خودروی نو به شکل عجیبی از دید همگان پنهان شده و با این تفاسیر آنالیز جزئیات و بخش های دقیق از طراحی این محصول به روز شده کمی چالش برانگیز است. به طور کلی رندرهای منتشر شده هیوندای سانتافه مدل 2024، خبر از ظاهر بسیار متفاوت آن نسبت به نسل قبلی می دهند.

رندرهای نو هیوندای سانتافه مدل 2024 فاش شد

به همین دلیل، یک شرکت طراحی به نام Kolesa بعضی رندرهای غیررسمی سانتافه مدل 2024 را بر اساس نمونه اولیه ای که پیش تر منتشر شد، در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته است. این رندرها قسمت های جلویی و بخش عقب این خودرو را به تصویر کشیده اند و تغییرات اعمال شده روی طراحی ظاهری این خودرو به شدت خودنمایی می نماید. اگرچه بدنه هیوندای سانتافه تازه با قطعات استتاری مخفی شده و یک روکش استتاری هم روی تمام بخش ها را پوشانده، اما بعضی موارد و تغییرات را می­ توان تشخیص داد.

در قسمت جلویی خودرو شاهد بهره گیری از چراغ های H-patter هستیم که هیوندای با استفاده از این چراغ ها سعی دارد بر جذابیت های این خودرو اضافه کند. ارتفاع سپر، کاپوت ساده و عضلانی، ستون های جلو با شیب کمتر، صندوق عقب بزرگ در بخش عقب خودرو و علاوه بر آن حجیم تر شدن بدنه این خودرو همگی حاکی از آن است که این خودروساز کره ای بالاخره تصمیم گرفته سانتافه را جهت ورود به آفرودهای سخت و رقابت نفس گیر با تویوتا پرادو آماده کند.

آن طور که به نظر می رسد، هیوندای از طراحی مکمل MPV برای ساخت یک محصول SUV بهره برده است. بعلاوه ظاهراً بخش عقبی این خودروی تازه از طراحی هیوندای استاریا الهام گرفته و این موضوع به خصوص در چراغ های عقب عمودی شکل که از سقف به سمت سپر پایینی کشیده شده اند، بیشتر خودنمایی می نماید. رندرهای منتشر شده از سانتافه مدل 2024 نشان می دهند که طرح کلی بدنه نسل تازه این خودرو نسبت به مدل فعلی، فرمی جعبه ­ای و گوشه ­دار پیدا نموده که این را می توان از آنالیز قسمت بالای چراغ های جلو، زاویه شیشه جلو و ستون انتهایی آن فهمید.

بعلاوه شایعاتی در خصوص بهره گیری این خودروی تازه از فناوری پلاگین هیبریدی به گوش می رسد که اگر صحت داشته باشد، می توان انتظار داشت که هیوندای از پیشرانه و گیربکس تازهی برای سانتافه مدل 2024 استفاده کند. تا به امروز از فضای داخل کابین سانتافه 2024 اطلاعاتی زیادی منتشر نشده و تنها می دانیم که صندلی های تاشوی این خودروی تازه با روکش چرم سفید رنگ پوشیده خواهند شد. با توجه به استتار سنگین بر روی نمونه اولیه این خودرو، انتظار نداریم که نسل بعدی سانتافه به این زودی ها عرضه گردد. با این حال، گفته می گردد که مدل نسل پنجم این خودرو می تواند در نیمه دوم سال آینده بر اساس جدول زمانی این شرکت در اختیار کاربران قرار بگیرد.

منبع: Motor1

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 مهر 1401 بروزرسانی: 30 مهر 1401 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1835

به "رندرهای نو هیوندای سانتافه مدل 2024 فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندرهای نو هیوندای سانتافه مدل 2024 فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید