کتابخانه نادر ابراهیمی موزه شد

به گزارش کوه سفید، خانه شعر و ادبیات از مراکز منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد در راستای معرفی مفاخر ادبی کشور، کتابخانه و موزه زنده یاد نادر ابراهیمی، داستان نویس، مترجم و پژوهشگر را افتتاح می نماید.

کتابخانه نادر ابراهیمی موزه شد

جهت دریافت خدمات اجرای طراحی بام سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

خبرنگاران - کتابخانه و موزه زنده یاد نادر ابراهیمی شامل 5 هزار جلد از کتاب های کتابخانه شخصی او است که توسط همسر و خانواده تحویل خانه شعر و ادبیات شده است و تمامی لوازم شخصی شامل دست نوشته ها، لوازم کوهنوردی و جوایز متعدد کسب شده استاد در موزه خانه شعر و ادبیات در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.

نادر ابراهیمی، نویسنده، داستان نویس، مترجم، فیلمساز و پژوهشگری است که آثار بزرگی همچون بار دیگر شهری که دوست می داشتم، آتش بدون دود، ابن مشغله، چهل نامه به همسرم و... را از خود به یادگار گذاشته است. او همچنین در زمینه ادبیات کودک فعالیت هایی برجسته داشته که از جمله آثار او می توان به دور از خانه، کلاغ ها، سنجاب ها، قصه گل های قالی و... اشاره نمود. آخرین عادل غرب و صدای صحرا فیلمنامه های به جا مانده از این نویسنده است.

خانه شعر و ادبیات از مراکز تحت پوشش منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد است که پاتوق اساتید، نویسندگان، شاعران، ترانه سرایان و فعالان حوزه ادبی کشور است و برگزاری کلاس های آموزشی، برپایی شب شعر، بزرگداشت ادبی کشور، نکوداشت مفاخر برجسته را مأموریت خود قرار داده است.

منبع: چمدان
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 341

به "کتابخانه نادر ابراهیمی موزه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتابخانه نادر ابراهیمی موزه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید