آستون مارتین DBX707 AMR23 Edition؛ نسخه ویژه ای با الهام از خودروی پزشکی F1

به گزارش کوه سفید، ماشین Aston Martin DBX707 AMR23 Edition با الهام از خودروی پزشکی فرمول یک طراحی شده است. یک جفت چراغ فلشر روی سقف اضافه کنید و گرافیک فرمول یک را در آن قرار دهید تا یک ماشین پزشکی برای انجام امور خود داشته باشید.

آستون مارتین DBX707 AMR23 Edition؛ نسخه ویژه ای با الهام از خودروی پزشکی F1

آستون مارتین با آغاز خوبی در قهرمانی فرمول یک داشته است و در حال حاضر با حضورهای پادیوم فرناندو آلونسو، دومین امتیاز را در رده بندی سازنده ها دارد. برای جشن این شتاب، این برند یک نسخه ویژه از مدل DBX707 را معرفی کرد که طراحی آن از نمای خودرو AMR23 F1 و ماشین پزشکی رسمی FIA این سری الهام گرفته است.

نسخه ویژه Aston Martin DBX707 AMR23 با رنگ سبز پادیوم شخصی شده و با جزئیات لیمویی روی کیت بدنه کربنی همراه شده است.

چرخ های آلیاژی 23 اینچی این خودرو دارای طراحی چندپره با پوشش مات سیاه هستند و کالیپرهای ترمز پشت آن ها با رنگ Racing Green رنگ آمیزی شده اند. نهایتاً نشان های Q by Aston Martin روی پرچمدارهای جلوی خودرو نشان می دهد که این یک DBX ویژه است.

با نادیده گرفتن عدم وجود چراغ سقفی و گرافیک فرمول یک، به همراه بعضی از جزئیاتی که سیاه شده اند، می توان گفت نسخه Aston Martin DBX707 AMR23 به راحتی با ماشین پزشکی رسمی FIA که در این فصل قهرمانی فرمول یک از آن حمایت می نماید، اشتباه گرفته گردد.

شرایط داخلی خودرو فرق دارد، زیرا بسته اضطراری جای خود را به داخلی شیک و ورزشی داده است. پوشش صندلی های مدل Onyx Black با جزئیات Eifel Green و دوخت لیمویی با علامت Aston Martin روی سرپشتی ها هماهنگ شده است. از کربن فایبر برای کنسول مرکزی، تابلوی ابزار، پنل درب ها و پشت صندلی ها استفاده شده است. در نهایت، پایین درب ها با لوگوی AMR23 تزئین شده است که به اشاره دیگری به مدل فرمول یک است.

این نسخه ویژه دارای ارتقاءات مکانیکی نیست، زیرا DBX707 سریع به علت مجهز بودن به یک موتور توربو شارژ با حجم 4.0 لیتری و 8 سیلندر V شکل و توانایی فراوری 697 اسب بخار (520 کیلووات / 707 اسب بخار) و 900 نیوتن متر گشتاور است. این تعداد به مقدار کافی برای شتاب دهی از 0-100 کیلومتر در ساعت (0-62 مایل در ساعت) در 3.2 ثانیه و سرعت بالایی حدود 310 کیلومتر در ساعت (193 مایل در ساعت) است که آن را در پانتئون سریع ترین اس یو وی های فراوریی قرار می دهد. علاوه بر این، DBX707 دارای یک سیستم آماده شده تعلیق خاص و بالاترین پیشرفت های آیرودینامیکی نسبت به DBX عادی است.

آستون مارتین تعداد واحدهای DBX707 AMR23 Edition را معین نکرده است، اما مدل ویژه از این خودرو قابل سفارش می باشد، همراه با نکات برجسته دیگر AMR23. بعلاوه قیمت نسخه ویژه را نمی دانیم، اما هیچ چیز از بخش Q by Aston Martin مقرون به صرفه نیست.

منبع: فوت و فن / carscoops.com
انتشار: 26 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1402 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1923

به "آستون مارتین DBX707 AMR23 Edition؛ نسخه ویژه ای با الهام از خودروی پزشکی F1" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آستون مارتین DBX707 AMR23 Edition؛ نسخه ویژه ای با الهام از خودروی پزشکی F1"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید