از گروه سختی بالا آمدیم

به گزارش کوه سفید، خبرنگاران/اصفهان بازیکن تیم بسکتبال نامی نو گفت: انسجام تیمی خود را به همه ثابت کردیم، دانش بسکتبالی نامی نو بالا است.

از گروه سختی بالا آمدیم

مژگان خدادادی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: متاسفانه نتوانستیم در این فصل به فینال راه پیدا کنیم، ولی به نظر من از 4 تیمی که بالا آمدند، قشنگ ترین بازی ها را تیم نامی نو به نمایش گذاشته است. تیم ما، انسجام تیمی خود را به همه تیم ها ثابت کرد و فوق العاده با نظم بازی کرد و با یک دانش بسکتبال فوق العاده در بازی های خود ظاهر شد و این صندلی چیزی از ارزش های تیم ما کم نمی کند.

وی اضافه نمود: با توجه به اینکه بسکتبال یک بازی تیمی است و باید تمام مهره ها را کامل داشته باشی، متاسفانه ما در پست سانتر کمی مشکل داریم و از این موضوع ضربه خوردیم. امیدوارم بتوانیم صندلی سوم را به دست آوریم، چرا که واقعا توانمندی بچه های تیم ما بالا است و استحقاق آن را دارند. امیدوارم بتوانیم با کسب مقام سوم، این مقام را تقدیم مردم خوب اصفهان کنیم و فکر نمی کنم صندلی سوم صندلی کمی باشد.

خدادادی در مورد سطح این فصل از لیگ برتر، گفت: احساس می کنم سال جاری خیلی سطح کیفی لیگ بالا بود. بازیکنان خیلی خوب بودند و رقابت ها بسیار نزدیک بود، به خصوص گروه ما که تقریبا گروه مرگ بود. از گروه سختی بالا آمدیم، تیم های شکلی و پاز تیم های جوان و منسجمی بودند و بازی های سختی را مقابل این تیم ها داشتیم. به نظر ما سطح خوبی را در لیگ شاهد بودیم و چون هر هفته بازی داشتیم، کیفیت بازی ها نیز بالاتر رفته و موجب شده بود تا بازیکنان در سطح آمادگی خوبی خود را نگه دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 452

به "از گروه سختی بالا آمدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از گروه سختی بالا آمدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید