اعلام زمان عرضه صندوق ETF سوم در بورس

به گزارش کوه سفید، خبرنگاران: معاون سازمان خصوصی سازی گفت: مرحله سوم عرضه صندوق های ETF در آذرماه انجام می گردد که شامل گروه خودرویی و فلزی خواهد شد.

اعلام زمان عرضه صندوق ETF سوم در بورس

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، حسن علایی به آخرین تصمیمات اتخاذ شده در ارتباط با عرضه صندوق های ETF در بورس اضافه نمود: نخستین صندوق های ETF اردیبهشت ماه در بورس عرضه شد که تا به امروز با رشد خوبی همراه است.

وی افزود: طبق برنامه ریزی های اجرا شده صندوق ETF دوم که شامل سهام پالایشی است تا خاتمه مرداد ماه پذیره نویسی خواهد داشت. علایی گفت: اکنون در این زمینه با بعضی از موانع قانونی و اجرایی همراه هست که این مسایل در ابتدا باید مرتفع گردد و بعد توسط وزارت نفت یا شرکت پخش و پالایش به ثبت برسد.

معاون سازمان خصوصی سازی گفت: بعد از ثبت اولیه، پذیره نویسی عمومی بوسیله بورس انجام می گردد و در پایان رقم قطعی صندوق به سازمان خصوصی سازی اعلام و به مردم منتقل خواهد شد.

به گفته وی، برنامه این است در صورتی که مسئله ای پیش نیاید تا خاتمه مرداد ماه این اقدام انجام گردد. معاون سازمان خصوصی سازی گفت: تا به امروز تصمیم گیری در زمینه عرضه مرحله چهارم عرضه صندوق ETF اتخاذ نشده و اطلاعاتی در این مورد به طور رسمی منتشر نشده است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 825

به "اعلام زمان عرضه صندوق ETF سوم در بورس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام زمان عرضه صندوق ETF سوم در بورس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید