ایده های طراحی داخلی آپارتمان کوچک 33 متری - دکوراسیون مدرن در فضای کوچک

به گزارش کوه سفید، در طراحی داخلی آپارتمان های بسیار کوچک که به اندازه یک اتاق خانه ویلایی هستند نحوه چیدمان دکوراسیونی که کوچکی و دلگیری خانه را تا حد زیادی کاهش بدهد بسیار مهم و البته سخت است. با پیشرفت علم طراحی داخلی و دکوراسیون منزل دیگر مثل گذشته لازم نیست اجزای خانه هر کدام جای ثابت و مخصوص به خود را داشته باشند.

ایده های طراحی داخلی آپارتمان کوچک 33 متری - دکوراسیون مدرن در فضای کوچک

جهت دریافت خدمات انواع آلاچیق سنتی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

در این مطلب به سراغ آپارتمان کوچک 33 متری می رویم که توسط آرتم شلیپوو (Artem Shelipov) روس طراحی شده است. این آپارتمان کوچک متعلق به مردی مجردی است که به تنهایی زندگی می نماید. در چنین فضایی بهترین راه چاره استفاده از یک محل برای کاربردهای دیگر و درواقع یکی از ایده های طراحی داخلی آپارتمان کوچک استفاده بجا و مناسب از فضاهای مرده میباشد. برای مثال در عکس های زیر اتاق اصلی خانه (همان هال) با مقداری تغییرات به اتاق خواب تبدیل می گردد. این تغییرات بوسیله کاناپه / تخت عظیم ایجاد می گردد بطوریکه با بالا آمدن قسمت مرکزی تخت تبدیل به کاناپه و میز برای اتاق نشیمن می گردد و دوباره به تختی راحت و عظیم تبدیل می گردد.

به دلیل فضای کوچک آپارتمان ، سازنده فقط از وسایل بسیار کمی در قسمت آشپزخانه و حمام استفاده نموده تا فضای راحتی را برای مالک بوجود بیاورد. طرح مینیمالیستی همه چیز از دیوار ها تا سیستم روشنایی را ساده اما مدرن جلوه می دهد.

منبع: اتاق
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 633

به "ایده های طراحی داخلی آپارتمان کوچک 33 متری - دکوراسیون مدرن در فضای کوچک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده های طراحی داخلی آپارتمان کوچک 33 متری - دکوراسیون مدرن در فضای کوچک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید