این پسر ویتنامی بعد از اینکه به خاطر قیافه اش در مصاحبه کاری رد شد، 17 هزار دلار هزینه کرد تا با جراحی های پلاستیک، چهره اش را به کلی عوض کند!

به گزارش کوه سفید، چه بخواهیم و چه نخواهیم، ظاهر یک شخص می تواند خیلی وقت های سرنوشتش را تغییر بدهد. البته ما دوست داریم در دنیایی زندگی کنیم که مهارت های کاری، دانش، اخلاق و ذهنیات باعث پیشرفت بشوند و نه ویژگی های شخصی. اما به هر حال میزان قامت و اندام و چهره و تون صدا، خیلی وقت ها در پیشرفت کاری و حتی تحصیلی مؤثر هستند و نمی گردد این را انکار کرد.

این پسر ویتنامی بعد از اینکه به خاطر قیافه اش در مصاحبه کاری رد شد، 17 هزار دلار هزینه کرد تا با جراحی های پلاستیک، چهره اش را به کلی عوض کند!

سفر به دل زیباترین منطقه آسیا را با تور ویتنام ارزان تجربه کنید و از شهرهای هوشی مین و هانوی ویتنام دیدن کنید.

حالا سؤال این است که تغییر چهره با استفاده از جراحی های پلاستیک و زیبایی تا چه مقدار باید باشد. آیا حد و مرزی باید برای آن وجود داشته باشد.

و اصلا سؤال اساسی این است که معیار زیبایی و مرزهای تغییر باید چه باشند؟

اینها نه تنها در ایران بلکه در خارج ایران هم پاسخ سرراستی ندارند و بسته به شخص، پاسخ های متفاوت هستند.

اما به تازگی مورد یک پسر 26 ساله ویتنامی در شبکه های اجتماعی، سر و صدای زیادی به پا نموده است. او با نام کاربری Đỗ Quyền در تیک تاک حضور دارد و بعد از اینکه عکس های قبل و بعد از اعمال زیبایی اش را منتشر کرد، بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

موضوع از این قرار است که او ادعا می نماید که بعد از سرخوردگی ناشی از رد شدن در یک مصاحبه کاری و اینکه به وسیله مسئول مصاحبه گر به خاطر ظاهرش مورد تمسخر واقع شده بود، تصمیم گرفت که ظاهرش را به کلی تغییر بدهد.

مقدار تغییرات او آنقدر زیادی هستند که چهره او دیگر قابل تشخیص نیست و حتی برخی از کاربران شک و تردید دارند که آیا این عکس ها متعلق به یک شخص باشند یا خیر.

او فعلا به اسم یک هنرمند آرایش در سایگون فعالیت می نماید و 17400 دلار برای نه عمل زیبایی شامل رینوپلاستی، اپمپلنت چانه و لب، روکش دندان و جراحی پلک های فوقانی و تحتانی هزینه نموده است.

او ادعا می نماید که خانواده اش برای انجام این عمل های زیبایی با او موافق نبودند و او با هزینه خودش آنها را انجام داده است.

عکس ها و ویدئویی که از تغییر ظاهرش درست نموده در تیک تاک مورد توجه قرار گرفته است و خودش می گوید که استاندارد زیبایی این است که جلوی آینه باشد و از قیافه اش احساس رضایت کند.

منبع: یک پزشک
انتشار: 29 مرداد 1400 بروزرسانی: 29 مرداد 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1444

به "این پسر ویتنامی بعد از اینکه به خاطر قیافه اش در مصاحبه کاری رد شد، 17 هزار دلار هزینه کرد تا با جراحی های پلاستیک، چهره اش را به کلی عوض کند!" امتیاز دهید

1 کاربر به "این پسر ویتنامی بعد از اینکه به خاطر قیافه اش در مصاحبه کاری رد شد، 17 هزار دلار هزینه کرد تا با جراحی های پلاستیک، چهره اش را به کلی عوض کند!" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این پسر ویتنامی بعد از اینکه به خاطر قیافه اش در مصاحبه کاری رد شد، 17 هزار دلار هزینه کرد تا با جراحی های پلاستیک، چهره اش را به کلی عوض کند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید