بررسی فنی سوبارو ایمپرزا 2020

به گزارش کوه سفید، این خودرو که سریعاً در نگاه اول قابل تشخیص است فیس لیفت کوچکی را تجربه کرده که شامل سپر جلوی جدید و جلوپنجره ای اصلاح شده می باشد

بررسی فنی سوبارو ایمپرزا 2020

به گزارش خبرنگار ، این خودرو که سریعاً در نگاه اول قابل تشخیص است فیس لیفت کوچکی را تجربه کرده که شامل سپر جلوی جدید و جلوپنجره ای اصلاح شده می باشد. مدل هاچبک نیز از چراغ های عقب به روز شده سود می برد.

تغییرات زیادی در ایمپرزا 2020 به چشم نمی خورند، اما رنگ بدنه جدید آبی اوشن و رینگ های جدید برای مدل های اسپورت و لیمیتد نیز ارائه شده اند. همچنین تمامی مدل های ایمپرزا 2020 به صورت استاندارد با قفل درب برقی عرضه می شوند. این ویژگی باعث می شود پس از تصادف درب های خودرو به صورت اتوماتیک باز شوند.

از دیگر ویژگی های این خودروی ژاپنی می توان به سیستم یادآوری صندلی عقب اشاره کرد که به راننده می گوید در هنگام ترک خودرو صندلی عقب را بررسی کند تا کودک یا حیوان خانگی در آن جا نماند. مدل های مجهز به گیربکس CVT نیز هم اکنون به صورت استاندارد با سیستم دستیار راننده خاص سوبارو عرضه می شوند. این بسته ایمنی شامل ترمز پیشگیری از برخورد اتوماتیک، هشدار خروج از جهت و هشدار استارت خودرو می باشد.

نهایتاً باید گفت ایمپرزا لیمیتد دارای تجهیزات ایمنی بیشتری می باشد که عبارت اند از تشخیص نقاط کور و هشدار ترافیک عقب. این مدل همچنین دارای سیستم SI-Drive است که طبق گفته سوبارو سیستم مدیریت پرفورمنس قوای محرکه می باشد که به راننده اجازه می دهد تا رفتار پدال گاز را از طریق حالت های متفاوت رانندگی انتخاب کند. برای مثال حالت هوشمند به منظور کاهش مصرف سوخت بکار گرفته می شود درحالی که حالت اسپورت روی پرفورمنس بیشتر تمرکز دارد.

علیرغم این به روزرسانی ها، قیمت ایمپرزا 2020 تنها 100 دلار افزایش پیدا کرده و بنابراین قیمت پایه مدل های سدان و هاچبک به ترتیب برابر با 18695 و 19195 دلار می باشد. مدل های پایه این خودرو دارای شیشه های برقی و قفل مرکزی، ستون فرمان تلسکوپی و ورود بدون کلید هستند. از دیگر ویژگی ها می توان به سیستم امنیتی با ایموبلایزر پیشرانه و صفحه نمایش 6.5 اینچی به همراه اندروید اتو و اپل کارپلی اشاره کرد.

تمامی مدل های ایمپرزا از پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری با قدرت 152 اسب بخار و گشتاور 196 نیوتون متری استفاده می کنند. این پیشرانه به یک گیربکس 5 سرعته دستی یا CVT سفارشی متصل می شود، اما صرف نظر از گیربکس انتخابی، تمامی مدل ها دارای سیستم چهار چرخ محرک می باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 99

به "بررسی فنی سوبارو ایمپرزا 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بررسی فنی سوبارو ایمپرزا 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید