برنامه نیمه نهایی تنیس اپن استرالیا

به گزارش کوه سفید، مرحله نیمه نهایی تنیس اپن استرالیا پنجشنبه شروع می گردد و روز آدینه چهره فینالیست ها معین خواهد شد.

برنامه نیمه نهایی تنیس اپن استرالیا

به گزارش خبرنگاران، در روز دهم تنیس اپن استرالیا مرحله نیمه نهایی با برگزاری سه ملاقات آغاز می گردد. در نخستین بازی نائومی اوساکا و سرنا ویلیامز برابر هم قرار می گیرند. رقابت بانوی شماره سه دنیا و تنیسور آمریکایی از ساعت 6:30 صبح پنجشنبه آغاز می گردد. با توجه به حذف اشلی بارتی و سیمونا هالپ، اوساکا اکنون شانس اول قهرمانی به حساب می آید. از طرفی ویلیامز به دنبال فتح بیست و چهارمین گرند اسلم خود است. تنیسور آمریکایی همچنین می تواند با شکست اوساکا رکورد راجر فدرر را در کسب پیروزی بشکند و سیصد و شصت و سومین بردش را در گرند اسلم جشن بگیرد.

پس از این ملاقات کارولینا موچووا به مصاف جنیفر برادی می رود. تنیسور اهل چک که در یک چهارم نهایی با شکست بارتی (بانوی شماره یک دنیا) یک پیروزی تاریخی به دست آورد نمی خواهد فرصت حضور در فینال گرند اسلم را از دست بدهد.

ظهر پنجشنبه یکی از بازی های نیمه نهایی بخش مردان برگزار می گردد و نواک جوکوویچ برابر اسلان کاراتسف قرار می گیرد. مرد شماره یک دنیا که در این رقابت ها یک فرایند ثابت نداشته با شگفتی ساز نخستین گرند اسلم سال بازی می نماید. کاراتسف یکی از نمایندگان روسیه در نیمه نهایی با صعود به نیمه نهایی تاریخ سازی کرد. او نخستین تنیسوری لقب گرفت که در اولین تجربه اش در گرند اسلم در جمع چهار تنیسور برتر قرار می گیرد. به نظر می رسد تنیسور روس می خواهد به تاریخ سازی اش ادامه دهد.

آخرین بازی نیمه نهایی ظهر آدینه بین دنیل مدودف و استفانوس سیتسیپاس برگزار می گردد. تنیسور روس که با پیروزی برابر آندری روبلف توانست برای نخستین بار مرد شماره سه دنیا گردد کار آسانی مقابل حریف یونانی اش نخواهد داشت چون سیتسیپاس در یک چهارم نهایی در یک بازگشت رویایی شکست 2 بر صفر مقابل رافائل نادال را به پیروزی 3 بر 2 تبدیل کرد و در جمع چهار تنیسور برتر نهاده شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 اسفند 1399 بروزرسانی: 26 اسفند 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1179

به "برنامه نیمه نهایی تنیس اپن استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه نیمه نهایی تنیس اپن استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید