آغی از روسیه هم جایزه گرفت، حضور در یونان

به گزارش کوه سفید، به گزارش خبرنگاران، فیلم کوتاه آغی که در بخش مسابقه فیلم های کوتاه جشنواره بین المللی اسب نقره ای حضور داشت پیروز به کسب جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شد. این جایزه به بهترین فیلم منتخب تماشاگران از مجموع فیلم های بلند، کوتاه و مستند اهدا می گردد.

آغی از روسیه هم جایزه گرفت، حضور در یونان

جشنواره بین المللی اسب نقره ای با یاری اقتصادی رئیس جمهوری باشکورستان روسیه و وزارت فرهنگ روسیه در حمایت از مهم ترین پروژه های خلاقانه درزمینهٔ تئاتر، موسیقی، هنرهای تجسمی و سینما در بخش های فیلم بلند، کوتاه، مستند و خارج از مسابقه برگزار می گردد.

تمرکز این جشنواره بر فیلم های دارای تم ملی، فرهنگی و قومی و باهدف افزایش روابط فرهنگی میان روسیه و کشورهای دیگر و ایجاد اتحاد برای پیشبرد هنر سینما است.

دومین دوره این جشنواره از 9 تا 12 دسامبر (9تا21 آذرماه) در شهر یوفا روسیه برگزار گردید.

همچنین فیلم کوتاه آغی در ادامه حضور بین المللی خود به جشنواره بین المللی دیجیتال آتن راه یافت و به عنوان تنها فیلم داستانی ایرانی در بخش مسابقه بین الملل با فیلم هایی از آرژانتین، بنگلادش، اسپانیا، هند، بلژیک، آمریکا، کانادا، کره جنوبی، ترکیه و ... به رقابت خواهد پرداخت.

جشنواره بین المللی دیجیتال آتن که توسط سازمان کویینتا تأسیس شده است به عنوان محفل تلاقی فیلمسازان و مخاطبان محسوب می گردد و در راستای حمایت از سینمای دیجیتال، فیلم های منتخب را در بخش های داستانی بین الملل، انیمیشن، مستند کوتاه، مستند بلند، تجربی و ویدئو آرت به نمایش می گذارد.

پنجمین دوره این جشنواره با برگزاری چندین کارگاه آموزشی و مستر کلاس از 17 تا 23 دسامبر در آتن برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 103

به "آغی از روسیه هم جایزه گرفت، حضور در یونان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغی از روسیه هم جایزه گرفت، حضور در یونان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید