تور اروپا ارزان: برترین شهر اروپایی برای سفر در پاییز کجاست؟

به گزارش کوه سفید، به فکر سفری پرماجرا در فصل پاییز هستید و می خواهید به کشورهای اروپایی سفر کنید. بسیاری برای سفر فصل تابستان را انتخاب می نمایند تا از آفتاب گرم و سواحل دلپذیر لذت ببرند، اگر ساحل را از برنامه سفرتان حذف کنید پاییز برترین زمان برای سفر به اروپا می گردد. در فصل خزان جمعیت گردشگران کم شده و دیگر خبری از ازدحام و شلوغی نیست، برای بازدید از موزه ها و جاذبه های دیدنی نیازی به صف نیست، هوا بسیار روحبخش است و البته قیمت ها هم کاهش قابل توجهی می یابد. بسیاری از پارک های طبیعی اروپا و منظره ها دیدنی در این موقع از سال به طور ناگهانی تغییر شکل می دهند و برگ ها به رنگ زرد، نارنجی و قرمز در می آیند.

تور اروپا ارزان: برترین شهر اروپایی برای سفر در پاییز کجاست؟

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

در اینجا بعضی از زیباترین شهرهای اروپایی که برای لذت بردن از جذابیت های فصلی پاییز باید از آنها بازدید کنید را برایتان آورده ایم. برای آشنایی با لیست سفر پاییزی به اروپا با خبرنگاران همراه شوید.

پرتشایر در اسکاتلند، رنگارنگترین شهر اروپایی برای سفر در پاییز

پرتشایر که اغلب از آن به عنوان کشور درختان بزرگ یاد می گردد، یکی از باشکوه ترین شهرهای اروپایی برای دیدنی رنگ های چشم نواز پاییزی بوده و طبیعت آن خیره نماینده است. در اینجا، دریاچه ها و رودخانه ها طیفی از رنگ های طلایی و مسی که سراسر تپه های اطراف را پوشانده منعکس می سازند و تصویری شبیه به کارت پستال شکل می دهند.

بعضی از جالب ترین نقاط را در نزدیکی Loch Tummel، Pass Killiecrankie و Knock Hill پیدا خواهید کرد. پیشنهاد می کنیم از تپه Knock Hill صعود کنید و به دیدنی منظرههای بی نظیر اطراف و ارتفاعات شمالی مشغول شوید.

کامبریا در انگلستان، پیاده روی در طبیعت پاییزی اروپا

جالب است بدانید کامبریا یک شهرستان تشریفاتی است و شهری در آن وجود ندارد. سراسر زمین ها منطقه پر از دریاچه و درخت است و بلندترین قله های انگلستان نیز در همین منطقه قرار گرفته اند. منطقه دریاچه ای بریتانیایی ها مملو از زیبایی خیره نماینده و منظره ها باورنکردنی است که نور پاییز آن ها را دیدنی تر می نماید.

این منطقه محلی فوق العاده مناسب برای پیاده روی و دیدنی دریاچه هایی به رنگ طلا و مس در فصل پاییز است، تصاویری که به خاطر تلالو درخشان درختان در آب ایجاد می شوند. کامبریا محلی ایده آل برای دیدنی رنگ های پاییزی و جنگل های انبوه مانند Grizedale Forest Park، محل رویش انواع کاج و راش با منظره رو به کوه است. این جا کافه ها و رستوران های فوق العاده ای هم دارید که می توانید چند ساعتی را در آن ها بگذرانید.

بروخه در بلژیک، بارانداز پاییزی اروپا

شهر قرون وسطایی بروژ یا بروخه با ساختمان های قدیمی و تاریخیش که میانشان پر از درخت های سر به فلک کشیده است، به یکی از زیباترین و برترین شهرهای اروپایی برای سفر در پاییز تبدیل می گردد. رنگ های ساختمان ها و درختان در میان کانال های آب منعکس می گردد و تصویری فوق العاده را برای عکاسی شکل می دهند.

اگر در ماه نوامبر به بروخه سفر کردید حتما به بازارهای فضای باز آن نیز سری بزنید. شکلات های داغ نوشیدنی آن نیز بسیار مشهورند و نباید نوشیدن فنجانی De Proeverie که برترین شکلات داغ منطقه است را فراموش کنید.

بایرین در آلمان، برترین منظره آلپی در سفر پاییزی به اروپا

استان بایرن در جنوب آلمان قرار گرفته و این جا محل دیدنی زیباترین منظرهها از جنگل های بی خاتمه رشته کوه های آلپ است که سراسر به رنگ های مختلفی در آمده اند و جا به جایشان با برف های زودهنگام سفید پوش شده است. پاییز در این منطقه هنگام برگزاری انواع و اقسام فستیوال ها، فعالیت های سرگرم نماینده در فضای باز و طبیعت گردی است.

اسب سواری در دامنه کوه های آلپ، یا گردش در مزارع انبوه منطقه، بازدید از 25 قلعه و کاخ تاریخی از جمله قصر نویْ شُوانشتاین، کاخ لیندرهوف و قلعه نورنبرگ از جاذبه های منطقه هستند.

دوبروونیک در کرواسی، سفر پاییزی به میراث جهانی یونسکو در اروپا

این شهر زیبای کرواسی در امتداد ساحل دریای آدریاتیک، یک مکان عالی برای تعطیلات ارزان با قیمت های پایین تر از بسیاری از دیگر شهرهای ساحلی اروپا، به ویژه در پاییز، است. در این زمان از سال هوا هنوز گرم است، اما دیگر از جمعیت زیاد و شلوغی های فصل تابستان خبری نیست. می توانید با خیال راحت از سواحل زیبای شهر لذت ببرید. کوه نوردی در اطراف شهر و میان درختان رنگارنگ از دیگر جذابیت های پاییزی شهر است.

این جا یکی از شهرهای تاریخی اروپا است که سال 1979 نامش در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید، برای آن لقب مروارید دریای آدریاتیک را انتخاب نموده اند. اگر دوبروونیک را به عنوان مقصد سفر پاییزی به اروپا انتخاب نموده اید می توانید راهنمای سفر به دوبرونیک در کرواسی را در خبرنگاران بخوانید تا اطلاعات کاملی را از شرایط سفر به آن کسب کنید.

ویکلو در ایرلند، دیدنی آبشارهای پاییزی پرآب در اروپا

کوه های ویکلو ایرلند در تمام سال خیره نماینده هستند، اما در پاییز نه تنها آسمان آبی روشن و درختانی را خواهید دید که با رنگ طلایی درخشان پوشانده شده اند، بلکه احتمالاً آبشارهای بیشتری نیز نسبت به گردشگران سایر فصل ها خواهید دید. این منطقه شگفت انگیز برای پیاده روی و بعلاوه کاوش در اماکن تاریخی مانند Glendalough، یکی از مهمترین مکان های مذهبی کشور است که به وسیله سنت کوین در قرن ششم میلادی تأسیس شده است. اگر در زمان اقامتتان باد و باران شدید شد می توانید به یکی از کافه های بیشمار شهر بروید و در کنار آتش شومینه با یک لیوان نوشیدنی حسابی گرم شوید. برای خرید بلیط هواپیما خارجی به این لینک مراجعه کنید.

پیمونت در ایتالیا، دیدنی تاکستان در سفر پاییزی به اروپا

پاییز و مخصوصا ماه اکتبر برترین زمان برای شکم گردی در ایتالیا است. ترافل و قارچ، شاه بلوط و شکلات همگی در این مدت فستیوال های مخصوص خودشان را دارند و البته زمان برداشت تاکستان است. Piedmont محلی برای دیدنی منظره ها شگفت انگیز پاییزی و بعلاوه چشیدن طعم غذاهای فوق العاده منطقه شمال غربی است که به وسیله کوه های آلپ احاطه شده اند، بنابراین صدها راه و جهت برای پیاده روی به سمت قله های اطراف وجود دارد که همه رنگ و نمای خاص خودشان را دارند.

اگر در سفر به کشور ایتالیا می خواهید رستوران گردی کنید و طعم غذاهای بی نظیر ایتالیایی را بچشید پیشنهاد می کنیم نگاهی به مطلب 10 غذای معروف ایتالیایی بیاندازید. که در آن معروف ترین و خوشمزه ترین غذاهای ایتالیایی معرفی شده است.

آراگون در اسپانیا، معتدل ترین پاییز اروپا

پاییز در آراگون، واقع در شمال شرقی اسپانیا در قلب رشته کوه های پیرنه هم مرز با فرانسه، در فصل پاییز آب و هوای دل انگیزی دارد، بسته به این که چه زمانی از سال به این شهر سفر کنید دمای هوا بین 18 درجه سانتی گراد تا 22 درجه تغییر می نماید. برای دیدمی تمام جذابیت های پیرنه در یک جا آراگون برترین انتخاب پیش رویتان خواهد بود، مرتفع ترین و خشن ترین قله ها در کنار زیباترین منظره های آن این جا قرار گرفته اند. پارک ملی Ordesa and Monte Perdido (اولین پارک ملی اسپانیا) محل دیدنی رنگ های وصف نشدنی پاییزی، سکونتگاه حیوانات وحشی منطقه و محل قرار گیری آبشارهای پر آب پلکانی همه همین جا است.

پراگ در چک، مرکز پاییزی اروپا

پراگ در پاییز بسیار شگفت انگیز است و بازدید نمایندگان کمتری هم دارد در حالی که به طور معمول روزهای پاییزیش بسیار زیبا هستند. درخشش طلایی این فصل یک احساس رمانتیک را به منظره ها تاریخی می بخشد. انواع نان های محلی و غذاهای کشور چک هم بسیار خوشمزه و هیجان انگیز هستند. درست قبل از غروب در قلعه هیل قدم بزنید و در آنجا می توانید منظره ای کامل از پشت بام های قرمز پراگ و هزاران مناره را دیدن کنید.

در پاییز، تحسین جاذبه های نمادین شهر بدون احتیاج به همراهی با جمعیت انبوه گردشگران به ویژه گروه های تور که همواره در محوطه قلعه باشکوه پراگ هستند، بسیار ساده تر است. با آغاز تغییر رنگ درختان در اوایل ماه اکتبر، تلالو رنگ مسی، زرشکی و نارنجنی درخشان این شهر را زنده می نماید. برای گرفتن برترین عکس ها در مادر طبیعت کافیست به پارک های ملی بروید.

اگر قصد سفر به پراگ را دارید برای کسب اطلاعات دقیق درباره موقعیت جغرافیایی شهر، اطلاعات ضروری، آب و هوا، هزینه های اقامت و خورد و خوراک، راه های حمل و نقل، جاذبه های گردشگری، مراکز خرید و بایدها و نبایدها راهنمای سفر به پراگ را بخوانید.

بوداپست در مجارستان، مقصدی ایده آل برای سفر پاییزی به اروپا

با خنک شدن هوا و محو شدن اثرات تابستان دمای هوای شهر تا آخر اکتبر حدود 22 درجه سانتی گراد باقی می ماند و مقصدی فوق العاده برای سفر در پاییز است. در طول این فصل مجارستانی ها نوشیدنی ها و غذاهای ملی شان را با جشنواره های سالانه جشن می گیرند، گرچه بیشتر گردشگران تا سال آینده به خانه بازگشتند. این شهر برای پیاده روی بسیار خوب است و پاییز آن را برای پرسه زدن در خیابان های پر پیچ و خم و سر زدن به کافه های دنج ایده آل می سازد. مسافران بعلاوه می توانند برای دیدنی تاکستان ها و برداشت محصول به ایگور، توکاج یا ویلانی بروند.

سفر با اتومبیل و راندن به سمت رودخانه دانوب هم فرصتی فوق العاده برای دیدنی درختان خزان خزده شهر است. (دانوب رودی است در اروپا که از جنگل سیاه آلمان سرچشمه می گیرد و در ناحیه دلتای دانوب کشور رومانی به دریای سیاه می ریزد) و عنوان دومین رودخانه طولانی اروپا را از آن خود نموده است.

استانبول در ترکیه، ارزان ترین مقصد سفر اروپایی از ایران

شهر استانبول هم بخشی اروپایی دارد و با توجه به پاییزهای زیبایش نمی توان آن را از لیست برترین شهرها برای سفری پاییزی به اروپا حذف کرد. در این فصل آب و هوای شهر خنک شده و رنگ ها گرم درختان زیبایی آن را دو چندان می نمایند. از طرفی تعداد گردشگران نسبت به تابستان کاهش قابل توجهی می یابد و می توانید بدون مزاحمت دیگران با جاذبه های معروف شهر عکس های دیدنیی بگیرید.

قایق سواری و دیدنی منظره ها اطراف از درون قایق تجربه ای فراموش نشدنی خواهد بود. اگر قصد سفر به استانبول و اقامت در این شهر زیبای کشور همسایه را دارید می توانید تور استانبول را از خبرنگاران بخرید.

  • ارزانترین شهر اروپایی برای سفر در پاییز کجاست؟

برای سفرهای اروپایی از ایران شهر استانبول ارزانترین انتخاب خواهد بود.

  • کدام ماه از پاییز برترین زمان سفر به شهرهای اروپایی است؟

هر ماه از پاییز زیبایی های خودش را دارد اما در مهر و آبان هوا گرم تر است و از آذر دیگر کم کم حال و هوای زمستانی از راه می رسد.

در این مطلب به آنالیز برترین شهر اروپایی برای سفر در پاییز پرداختیم و 11 شهر مختلف را نام بردیم که بیشترشان آب و هوایی مطبوع، منظره ها طبیعی فوق العاده با درختانی قرمز و نارنجی، دریاچه های پر آب و آبشارهای خروشان دارند. علاوه بر طبیعت زیبا انواع غذاهای لذیذ، جاذبه های تاریخی و فستیوال های فصلی در بیشتر این شهرها وجود دارد.

اگر تجربه سفر به هر یک از شهرها یا کشورهای نابرده را دارید آن را با ما و سایر خوانندگان مجله در میان بگذارید و یا سایر شهرهای پیشنهادی خودتان را برای اضافه کردن در لیست بگویید. ضمناً ضروری است بگوییم که شهرهای نامبرده کاملا سلیقه ای هستند و ممکن است جای دیگری لیستی متفاوت از برترین شهرهای اروپا را ببینید.

منبع: الی گشت
انتشار: 5 خرداد 1401 بروزرسانی: 5 خرداد 1401 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1726

به "تور اروپا ارزان: برترین شهر اروپایی برای سفر در پاییز کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا ارزان: برترین شهر اروپایی برای سفر در پاییز کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید