تور ارزان فرانسه: برترین فصل سفر به فرانسه ، آب وهوای فرانسه

به گزارش کوه سفید، هر سخن جایی و هر نکته مکانی و هر مقصد هم زمانی دارد! فرانسه به عنوان کشوری نوستالژیک با عاشقانه های فراوان شناخته می گردد اما در صورتیکه در زمان درست پا به خیابان های این مقصد پر رمز و راز بگذارید. برترین فصل سفر به فرانسه را آب و هوای این کشور معین می نمایند. پس در ادامه مطلب به شما خواهیم گفت که کدام فصل تابش دل انگیز خورشید را و کدام فصل بارش باران را به میهمانان فرانسه هدیه می دهد. اگر مسافر فرانسه هستید خواندن این مطلب را از دست ندهید.

تور ارزان فرانسه: برترین فصل سفر به فرانسه ، آب وهوای فرانسه

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

اگر نمی خواهید بعد گذراندن مراحل پرپیچ و خم دریافت ویزای شینگن تمام سفر خود را منتظر بند آمدن باران باشید یا تابش تند آفتاب شما را اذیت کند پس قبل از رزرو و تور فرانسه، اسپانیا یا هر یک از کشورهای اروپایی از شرایط آب و هوایی مقصد خود آگاه شوید. از آنجا که فرانسه از پرهوادارترین تورهای اروپایی به شمار می رود در مطلب برترین فصل سفر به فرانسه شرایط آب و هوایی این کشور را مرور می کنیم.

سفر به فرانسه در فصل بهار

فرانسه در فصل بهار با شکوفه های صورتی ریز و درشت از میهمانان خود استقبال می نماید. منظره ها پاریس در این فصل به قدری زیبا هستند که حتی بارش گاه و بی گاه باران نیز نمی توانند لذت قدم زدن در بین خیابان های سنگ فرش شده را از بین ببرند. هوای فرانسه در فصل بهار بسیار عالی بوده سفری خاطره انگیز ر ا برای مسافران رقم می زند. در این فصل می توانید با قدم زدن در باغ لوکزامبورگ و نشستن در کافه های دنج لحظاتی از زندگی یک پاریسی را از نزدیک تجربه کنید. همراه داشتن چتر و بارانی در این فصل فراموش نگردد.

سفر به فرانسه در فصل تابستان

به شلوغ ترین فصل سفر و گردشگری در فرانسه خوش آمدید! آب و هوای عالی بدون بارش باران، تابش آفتاب ملایم، برگزاری فستیوال های شاد و متنوع، امکان سفر به منطقه ها ساحلی و استفاده از تفریحات آبی و قدم زدن در بین جاذبه های تاریخی پاریس همه وهمه دست در دست هم داه تا تابستان را به برترین فصل سفر به فرانسه تبدیل نمایند. این فصل به قدری زیبا و دیدنی ست که هیچ بهانه ای برای کنسل کردن تور فرانسه باقی نمی ماند. البته فصل تابستان شیطنت های خاص خود را نیز دارد! اگر بودجه سفرتان محدود است می توانید سفرتان را به بهار یا پاییز موکول کنید چرا که قیمت تورهای فرانسه در این فصل کمی گرانتر خواهد شد اگر نه که با یک تماس کوتاه با کارشناسان ما همه چیز بر ای سفر به نوستالژیک ترین مقصد اروپایی محیا می گردد.

سفر به فرانسه در فصل پاییز

پاییز است و هوا کمی سرد! اما حتی پایین آمدن نسبی دما نیز هیچ چیز از زیبایی های فرانسه به ویژه شهر پاییز کم نمی نماید. حتی در این فصل پی خواهید برد که چرا پاریس به شهر نور و عاشقانه ها معروف شده است. باران زیبای پاییزی و درختانی که لباسی هفت رنگ بر تن دارند نمای این شهر ر ا بسیار زیبا و دیدنی می نمایند. حتی در این فصل از گرانی هتل ها و پرواز نیز خبری نیست! پس با همراه داشتن یک چتر و پوشیدن یک لباس گرم می توان خیایلن های سنگ فرش شده پاریس را قدم زد، عکاسی در کنار برج ایفل را تجربه نموده و روز خود ر ا با نوشیدن یک قهوه گرم فرانسوی به خاتمه رساند. نکته مثبت اینکه خیابان های پاریس در فصل پاییز خلوت تر از فصل داغ تابستان هستند.

سفر به فرانسه در فصل زمستان

اگر با بارش برف و سرما مشکل ندارید زمستان برای شما می تواند برترین فصل سفر به فرانسه باشد. چرا کوه های آلپ در این فصل به بهشتی برای هواداران ورزش های زمستانی تبدیل می گردد. البته در کنار لذت بردن از اسکی و غیره همچنان می توانید قدم زدن در میان خیابان های پاریس را نیز تجربه کنید. به علت سرمای نسبی هوا از تعداد گردشگران تور فرانسه در فصل زمستان کاسته می گردد از این رو هواداران سرما می توانند با هزینه ای بسیار کمتر از سایر فصل ها به این کشور سفر نموده و در برترین هتل ها اقامت داشته باشند.

برترین زمان سفر به پاریس بر اساس فستیوال ها و رویدادها

برترین فصل سفر به فرانسه را از دید برگزاری فستیوال ها و رویدادها نیز می توان آنالیز کرد. در هریک از فصل ها فستیوال های جذابی در فرانسه برگزار می گردد که خود از جاذبه های گردشگری تور اروپا به شمار می فرایند. معروفترین فستیوال های فرانسه موارد زیر را شامل می شوند:

  • معروفترین فستیوال های بهار

ویلت سونیک (Villette Sonique)، نمایشگاه تاج و تخت (Foire du Trone)، ماراتن بین المللی پاریس، روز پیروزی در اروپا (VE Day)

  • معروفترین فستیوال های تابستان

جشن سنت دنیس (Fete de St-Denis)، جشن موسیقی (Fete de la Musique)، تور در فرانسه (Tour de France)جشن های روز باستیل یا روز ملی

  • معروفترین فستیوال های پاییز

هفته مد پاریس، جشن پاییز (Fete dAutomne)، جایزه طاق پیروزی (Prix de lArc de Triomphe)، روز آرمیستیس (Armistice Day)

  • معروفترین فستیوال های زمستان

جشن سال نوی چینی ها در پاریس، جشن رنگ پاریس (The Color Run Paris)، نمایش قایقرانی بین المللی پاریس (Le Salon Nautique de Paris)، جشن روز سیلوستر (Fete de St-Sylvestre)

برترین زمان سفر به پاریس بر اساس قیمت هتل و پرواز

برترین فصل سفر به فرانسه از نظر قیمت هتل و پرواز با برترین زمان سفر به این کشور از نظر آب وهوایی کمی فرق دارد. در واقع قیمت تورهای فرانسه در نیمه دوم سال به علت سرمای هوا مناسب تر از فصل های بهار و تابستان است. پس برای داشتن سفری ارزان در کنار آب وهوای عالی می توانید پاییز را بر ای رزرو تور فرانسه انتخاب کنید.

برترین فصل سفر به فرانسه کدام است؟

پاسخ این سوال به روحیه و انتخاب خود شما بستگی دارد. اگر از سرما و باران فراری هستید می توانید تابستان را برای سفر انتخاب کنید، اگر بودجه تان محدود است، سفر در فصل پاییز برایتان ارزان خواهید بود و چنانچه هوادار ورزش های زمستانی هستید، این فصل برای شما برترین زمان سفر به فرانسه خواهد بود. جهت رزرو ور فرانسه در هر یک از فصل های سال می توانید با همکاران ما در واحد تور در ارتبلط باشید.

بیشتر بخوانید …

مدارک مورد احتیاج برای سفر به فرانسه 2022

بدون تست این غذاها در فرانسه به خانه برنگردید!

گردشگری در زیباترین شهرهای فرانسه

دیدنی های کشورهای اروپایی | شگفت انگیز ترین مقاصد

گردشگری در زیباترین شهرهای فرانسه

مدارک مورد احتیاج برای سفر به فرانسه 2022

بدون تست این غذاها در فرانسه به خانه برنگردید!

برای سفر به اروپا چقدر پول ضروری است | سفر 200 یورویی به اروپا

افتخارات آژانس هواپیمایی خبرنگاران

چه ایرلاین هایی از تهران به کانادا پرواز دارند؟

با 10 غذای محبوب در ژاپن آشنا شوید

حمل کدام وسایل در پرواز ممنوع است؟

10 هتل لوکس ایران که باید در آنها اقامت کرد

منبع: ستاره ونک
انتشار: 10 اسفند 1400 بروزرسانی: 10 اسفند 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1654

به "تور ارزان فرانسه: برترین فصل سفر به فرانسه ، آب وهوای فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فرانسه: برترین فصل سفر به فرانسه ، آب وهوای فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید