تمام خطوط فاضلاب خرمشهر لایروبی گردد

به گزارش کوه سفید، الله کمک گفت: تمام خطوط فاضلاب خرمشهر تا سرانجام آبان ماه باید لایروبی و شهر آماده بارندگی گردد.

تمام خطوط فاضلاب خرمشهر لایروبی گردد

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از آبادان ، الله کمک ،معاون عمرانی استاندار خوزستان در بازدید از بخش های مختلف شهری خرمشهر گفت: یکی از دغدغه های اصلی شهروندان خرمشهری پس زدگی فاضلاب است و جمع شدن آب های سطحی در معابر مختلف این شهرستان است که به وسیله دستگاه های مختلف و به ویژه شهرداری باید برطرف گردد و به این منظور، تمام خطوط فاضلاب خرمشهر تا سرانجام آبان ماه باید لایروبی و شهر آماده بارندگی گردد.

او اضافه نمود: در بلندمدت باید شبکه فاضلاب شهرستان به وسیله ماده 56 تکمیل گردد و به این ترتیب پیگیری ها برای جذب 400 میلیارد تومان ادامه دارد تا تاسیسات در اختیار شرکت آبفا قرار گیرد و هرچه سریعتر کار تکمیل پروژه فاضلاب آغاز گردد.

الله کمک زمان پیش بینی شده برای تکمیل پروژه فاضلاب خرمشهر را 2 سال خاطرنشان کرد.

معاون عمرانی استانداری خوزستان یادآور شد: مسکن مهر خرمشهر نیز مدتهاست که در درصد پیشرفت فعلی به جامانده و باید در خصوص تصمیمات جدی اتخاذ گردد.

او ادامه داد: قرار است هفته آینده جلسه ای در سازمان شهرداری ها در ارتباط با خدمات شهری در خرمشهر برگزار گردد ، تا با جذب اعتبارات ، اقدامات موثری برای حل مسائل خرمشهر اجرایی گردد.

کرمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در بازدید از محله عباره و منیخ هم خاطر نشان کرد: خروجی پساب فاضلاب در این منطقه ضعیف است و در ماه هایی که بارش باران رخ نداده نیز خطوط تحت فشار هستند.

او از نتایج این بازدید را تصمیم بر جداسازی شبکه فاضلاب این دو منطقه در طول یک ماه مطرح نمود.

معاون عمرانی استاندار خوزستان به همراه 10 مدیرکل استان به منظور آنالیز و برطرف مسائل عمرانی و زیرساختی از بخش های مختلف خرمشهر بازدید کردند.

انتهای پیغام / ا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1548

به "تمام خطوط فاضلاب خرمشهر لایروبی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام خطوط فاضلاب خرمشهر لایروبی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید