تهران صدرنشین انباشت موتورسیکلت های رسوبی

به گزارش کوه سفید، جانشین پلیس راهور نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: تهران با 4 هزار و خراسان جنوبی با 50 دستگاه موتورسیکلت در زمره بیشترین و کمترین استان های دارای انباشت موتورسیکلت هستند.

تهران صدرنشین انباشت موتورسیکلت های رسوبی

به گزارش خبرنگاران از فارس، سردار سید تیمور حسینی، جانشین پلیس راهور ناجا در جلسه ترخیص موتورسیکلت های رسوبی گفت: این طرح برای تمامی موتورسیکلت هایی که از سال 90 در پارکینگ ها بودند، اجرا می گردد.

جانشین پلیس راهور ناجا توضیح داد:بیشترین موتورسیکلت های رسوبی در استان های تهران، فارس، اصفهان، کرمان، شرق تهران، خراسان رضوی، مازندران و البرز وجود دارند.

وی گفت: در استان تهران تعداد موتورسیکلت های رسوبی با عددی نزدیک به 4 هزار و کمترین موتورسیکلت رسوبی در استان خراسان جنوبی با عددی نزدیک به 50 موتورسیکلت است.

سردار حسینی با بیان اینکه حدود 1050 دفتر پلیس +10 در سراسر کشور وجود دارد، گفت: تمامی کارها برای ترخیص سریع موتورسیکلت های رسوبی صورت گرفته و به هیچ عنوان قابل قبول نیست که مراجعه کننده ای به دفاتر پلیس +10 مراجعه کند و گفته گردد که سامانه قطع است.

جانشین پلیس راهور ناجا با اعلام اینکه طرح ترخیص موتورهای رسوبی از فردا به مدت دو ماه در سراسر کشور اجرا می گردد، گفت: احتمال می دهیم روزهای آخر طرح، ترافیک بالایی داشته باشیم که در این راستا توصیه می کنیم مردم کار را به روز آخر موکول نکنند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 آذر 1399 بروزرسانی: 17 آذر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 983

به "تهران صدرنشین انباشت موتورسیکلت های رسوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهران صدرنشین انباشت موتورسیکلت های رسوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید