توجه همه جانبه کره جنوبی به صنعت گردشگری

به گزارش کوه سفید، کره جنوبی و راهکارهایی نوین برای پیشرفت صنعت گردشگری

کره جنوبی تمام عزم خود را جذب می نماید تا جذب جهانگرد دراین کشور افزایش پیدا کند و امیدوار است که به وسیله فرهنگ امروزی کره (هالیوو) (Hallyu) و غذاهای محلی اش(هَنسیک) (Hansik) به جذب جهانگرد در این کشور یاری کند.

توجه همه جانبه کره جنوبی به صنعت گردشگری

سازمان گردشگری کره (KTO) بر این باور است که فرهنگ و آداب و رسوم این کشور، دوستداران زیادی پیدا می نماید و برملل دیگر کشورها بخصوص چین و ژاپن تأثیرگذار خواهد گذاشت.

در اوایل امسال، گروه بزرگی از مسافران مشتاق از طرف شرکت بین المللی آرایشی و زیبایی چین، از محل فیلمبرداری یکی از سریال های بسیار محبوب کره ای بازدید کرد.

این فیلم پرطرفدار کمدی- رومانتیک از تولیدات تلویزیون SBT با عنوان معشوق آسمانی من است که درباره رابطه عاطفی یک زن، دوست او و یک موجود فضایی است.

این روزها اشتیاق برای آشنایی با فرهنگ کره، فراگیر شده است. هنگامی که گروهی از روزنامه نگاران از کره تماشا می کردند، مسئولین KTO اصرار داشتند که تماشا کافه Del.Komm حتما در برنامه گردشگر ها قرار گیرد،

مِلانی آدِدن، سخنگو و بازاریاب KTO، توضیح داد: فیلم محبوب نوادگان خورشید در همین کافه فیلمبرداری شده است. این مجموعه تلویزیونی، داستان عاشقانه بین یک فرمانده نیروی ویژه و یک خانم جراح را روایت می نماید.

مسئولین گردشگری کره علت خاصی برای توجه به این موضوع دارند. این مجموعه تلویزیونی توانست به وسیله تبلیغات، میلیون ها دلار برای صنعت پزشکی کره سودآور باشد و موجب رونق صنعت گردشگری در حوزه پزشکی درآن کشور شد.

از آنجایی که KTO به هیچ وجه نمی خواست بازدیدنمایندگان ازآشنایی بیشتر با فرهنگ کره غافل بمانند، آنها را به تماشا اجرای برنامهBipap دعوت کرد که نمایشی بسیار پیروز، بدون کلام، شاد و پر انرژی است و ترکیبی از هنرهای رزمی، آشپزی، پایکوبی و آکروبات است و در آن هیچ دیالوگی گفته نمی گردد. خط داستانی این نمایش درباره افرادی است که مهارت آشپزی خود را با حرکات نمایشی نشان می دهند.

یکی از وجوه اصیل فرهنگ کره، غذا و آشپزی آن است و کره ای ها برای شناساندن و به معروفیت رساندن آن در بین خارجی ها از هیچ تلاشی دریغ نمی نمایند.

KTO، امکاناتی در مرکز فرهنگ تعاملی سئول، فراهم نموده تا گردشگران بتوانند ویژگی های متمایز غذای کره ای را بشناسند؛ در این مرکز می توان با آشنا شدن به وسیله غذاهای ساده کره ای آغاز کرد، مانند: کانگوکسو (رشته نودل سرد با سس سویا)، گِجَنگ (خرچنگ طعم دار شده در سس سویا)، بولگوگی(گوشت گوساله طعم دار کبابی).

از طرف KTO، هدایت درباره تاریخچه غذا در کره از ابتدای کشت و تهیه مواد اولیه تا آماده شدن نهایی آن شرح می دهد و بعلاوه در این مرکز کلاس های آشپزی زیر نظر برترین سرآشپزهای کره ای برگزار می گردد.

منبع: الی گشت
انتشار: 14 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1401 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1712

به "توجه همه جانبه کره جنوبی به صنعت گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توجه همه جانبه کره جنوبی به صنعت گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید