تیم ملی بازگشت به عقب خواهد داشت، به مربیان ایرانی توهین شد

به گزارش کوه سفید، هاشم بیگ زاده در گفت وگو با خبرنگاران در مورد انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: وقتی به گذشته نگاه می کنیم، متوجه می شویم مربیان بزرگی چون کی روش و ویلموتس را از دست دادیم و حالا درست در زمانی که باید از مربیان ایرانی صاحب نامی چون قلعه نویی و دایی استفاده می کردیم، دراگان اسکوچیچ را انتخاب کردیم که هیچ سابقه خوبی در فوتبال ما ندارد و این انتخاب یک توهین به مربیان ایرانی بود.

تیم ملی بازگشت به عقب خواهد داشت، به مربیان ایرانی توهین شد

وی ادامه داد: با اسکوچیچ، بازگشت به عقب خواهیم داشت، به یکباره از یک مربی بزرگ همانند کی روش، به یک مربی معمولی همچون اسکوچیچ رسیدیم اما امیدوارم با تمام این شرایط، حالا که فدراسیون تصمیم گرفته با این مربی، کار را ادامه دهد، او بتواند پیروز باشد.

هافبک پیشین تیم ملی اضافه کرد: کار ما در رسیدن به جام جهانی به اما و اگر کشیده شده، اگرچه دو ملاقات اول برابر کامبوج و هنگ کنگ، نمی تواند برای ما دردسرساز باشد، اما بازی با بحرین و عراق بسیار سخت است و امیدواریم بتوانیم از گروهمان صعود کنیم.

بیگ زاده با انتقاد از نحوه انتخاب اسکوچیچ گفت: نمی دانم با چه حساب و کتابی، اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ما شد، نه رزومه خوبی داشت و نه توانسته بود در فوتبال ایران حداقل تیمی را به مقام نایب قهرمانی برساند بنابراین باید تنها آرزو کنیم که بتوانیم به دورِ بعد صعود نموده و دوباره تیم ملی ایران را در جام جهانی ببینیم.

بیگ زاده در مورد عملکرد فرهاد مجیدی پس از حضور مجددش در استقلال گفت: اگر می خواهیم عملکرد فنی مجیدی را بهتر بررسی کنیم، باید چند هفته دیگر صبر کنیم. او فعلاً با همان سیستم استراماچونی پیش می رود و حالا باید ببینیم که آیا در آینده پیروز خواهد بود یا خیر. البته فرهاد با توجه به حضور چندین ساله اش در استقلال، به خوبی این تیم را می شناسد و از تجربه بالایی برخوردار است و اعتقاد دارم با حمایت طرفداران، می تواند پیروز باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا می توان به آینده استقلال امیدوار بود؟ اعلام کرد: مطمئن هستم آبی پوشان با فرهاد پیروز خواهند شد. به طور حتم با بازگشت مصدومان و بودن همه بازیکنان، استقلال عملکرد خوبی خواهد داشت و حتی می تواند به قهرمانی دست پیدا کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 438

به "تیم ملی بازگشت به عقب خواهد داشت، به مربیان ایرانی توهین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی بازگشت به عقب خواهد داشت، به مربیان ایرانی توهین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید