جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان در موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان

به گزارش کوه سفید، خبرنگاران/خوزستان معاون آموزشی موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان به تشریح جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان در این موسسه پرداخت.

جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان در موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان

نوید سیاه پلو در گفت وگو با خبرنگاران، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی 1400، اظهار کرد: مطابق تقویم آموزشی موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان، کلاس های درس به صورت رسمی از 27 شهریور آغاز شده است و تمام ورودی های بهمن 99 و قبل از آن کلاس های خود را آغاز نموده اند.

وی اضافه کرد: سال جاری برای اولین بار، بازه زمانی حذف و اضافه و انتخاب واحد پیش از آغاز رسمی کلاس ها بود و بنابراین برنامه ریزی به نحوی بود که همه دانشجویان بتوانند از اولین روز آغاز رسمی نیمسال تازه، در کلاس ها شرکت نمایند. ضمن اینکه ثبت نام دانشجویان کمیسیون موارد خاص هم اجرا شده است.

معاون آموزشی موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان با اشاره به فرآیند آموزش، گفت: همه کلاس ها در همه مقاطع تحصیلی اعم از کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد منحصرا آنلاین در سامانه آموزش مجازی موسسه با نام ساجد برنامه ریزی شده و در حال حاضر کلیه کلاس ها به شیوه برخط در حال برگزاری هستند. در ضمن آمادگی لازم برای حرکت به سمت برگزاری کلاس های حضوری، به شرط دریافت مصوبه های لازم از طرف ستاد ملی کرونا و استانداری خوزستان، وجود دارد. برنامه ریزی ما به گونه ای است که در صورت امکان برای برگزاری کلاس های حضوری، اولویت با کلاس های درس دانشجویان کارشناسی ارشد باشد.

سیاه پلو با بیان اینکه در صورت امکان برای برگزاری کلاس های حضوری در نظر است این موضوع در چهار مرحله و به صورت تدریجی باشد، توضیح داد: در دسته اول ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد، اولویت با برگزاری کلاس های عملی و احتیاجمند آزمایشگاه و آتلیه است. در این بین برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی مهندسی معماری بیشتر نگران هستیم زیرا معتقدیم برای واحدهای عملی آموزش های حضوری به هیچ وجه با کلاس های آنلاین قابل مقایسه نیست. در اولویت بعدی ان شاالله در صورت مساعد شدن شرایط، برگزاری واحدهای نظری دانشجویان ارشد مد نظر قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: در مرحله سوم و برای آموزش حضوری دانشجویان کارشناسی هم هر زمان شرایط فراهم باشد، اولویت با برگزاری کلاس های کارگاهی و عملی است. در فاز چهارم ان شاالله کلاس های نظری دانشجویان کارشناسی و کاردانی به صورت حضوری برگزار می گردد. اما تا آن موقع، فعلا فرآیند آموزش به صوت مجازی - برخط است.

معاون آموزشی موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان در مورد ثبت نام نودانشجویان گفت: فرآیند ثبت نام آنلاین دانشجویان نوورود مهر 1400 در دست اجرا است و پذیرفته شدگان دوره کارشناسی ناپیوسته، کاردانی و کارشناسی پیوسته می توانند با مراجعه به سایت موسسه به نشانی https://mjdkh.ac.ir/ اطلاعات لازم را به وسیله اطلاعیه شماره یک دریافت نمایند. برای ثبت نام نوورودها، دو مرحله ثبت نام تعریف شده است. در مرحله اول و تا 11 مهرماه ثبت نام اینترنتی مقدماتی انجام می پذیرد. همکاران حوزه معاونت آموزشی در کمتر از 12 ساعت نسبت به آنالیز و تایید ثبت نام اینترنتی اقدام می نمایند. در ادامه دانشجویان می توانند اصل مدارک مورد احتیاج را برای موسسه پست نمایند و یا مطابق اطلاعیه هایی که در ادامه متعاقبا اعلام می گردد، نسبت به تحویل حضوری مدارک اقدام نمایند.

سیاه پلو ادامه داد: پیشنهاد می کنیم برای حفظ سلامتی، دانشجویان اولویت را بر ارسال پستی مدارک مورد احتیاج قرار دهند و از حضور فیزیکی در موسسه بدون هماهنگی قبلی جدا پرهیز نمایند. البته پشتیبانی های لازم هم برای پاسخگویی به سوالات احتمالی به صورت تلفنی در نظر گرفته شده است.

وی در مورد پذیرفته شدگان در مقطع ارشد، گفت: مقدمات اجرایی ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد هم اجرا شده و احتمالا نتایج کارشناسی ارشد در هفته دوم یا سوم مهر ماه اعلام خواهد شد، به محض دریافت اسامی، فرآیند ثبت نام انجام خواهد شد. ثبت نام این دانشجویان هم در دو مرحله به صورت ثبت نام موقت اینترنتی و ارسال اصل مدارک خواهد بود.

وی در پایان گفت: در پایان یادآور می گردد باتوجه به اینکه کلاس های دانشجویان نوورود دو تا سه هفته دیرتر آغاز می گردد، مقرر شده که همه اساتید در طول ترم حداقل سه جلسه جبرانی برگزار نمایند، به نحوی که بتوان 16 هفته آموزشی را مطابق تقویم آموزشی فراهم کرد. در پایان برای همه پذیرفته شدگان سال 1400 در موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 مهر 1400 بروزرسانی: 19 مهر 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1500

به "جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان در موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان در موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید