خانه ای با حال و هوای بهاری

به گزارش کوه سفید، با چند ایده ساده و به راحتی بهار را به منزل خود بیاورید و با طراوت و شادابی سال نو را آغاز کنید.

خانه ای با حال و هوای بهاری

جهت دریافت خدمات اجرای اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

پرندگان آواز می خوانند، گل ها آغاز به شکوفایی می نمایند و بهار دارد از راه می رسد؛ این یعنی زمانی مناسب برای به روزرسانی دکوراسیون فضای خانه. با آوردن حس و حال بهاری به درون خانه در این روزهای سخت، کمی آرامش، طراوت و تازگی به خود و خانه تان تزریق کنید. این فصل، پتانسیل بالایی به منظور ارائه ایده های جذاب برای دکوراسیون دارد؛ اما چگونه بهار را به خانه خود بیاوریم؟ در این مطلب خبرنگاران چند ایده ساده و کاربردی درباره دکوراسیون بهاری خانه را برایتان آورده ایم. با ما همراه باشید.

رنگ آمیزی و تزیین ورودی خانه

ورودی خانه خود را از طریق رنگ آمیزی با رنگ های لطیف و روشن برای استقبال از بهار آماده کنید. همچنین می توانید یک حلقه گل را با استفاده از ساقه های گیاهان سبز، بسته های بذر گیاهان زینتی و با هر آنچه در دسترس دارید و شاید دورریختنی؛ اما زیبا به نظر برسد، درست کنید و جلوی ورودی آویزان کنید. از انجام کارهای نو نترسید، اصلا شاید همسایه ها هم دیدند و خوششان آمد و آن ها هم برای دکوراسیون بهاری خانه خود اقدام کردند.

رنگین کمان فصل ها

فصل بهار، بهترین زمان برای آوردن رنگ های شاد و روحیه بخش به خانه است. این کار یکی از ارزان ترین و ساده ترین ترفندها برای ایجاد حس سرزندگی است و تاثیر آن می تواند بسیار چشمگیر باشد. احتیاج به کار پیچیده ای نیست. کافی است کار ساده ای مانند قرار دادن یک ظرف رنگارنگ برای چیدن میوه های تازه بر روی کانتر آشپزخانه را انجام دهید. هنگامی که به استقبال بهار می روید، رنگ های آبی ملایم، صورتی پاستیلی، بنفش کمرنگ، سبز و هر رنگ روشنی می توانند به خانه شما راه یابد. یک راه آسان دیگر برای اضافه کردن رنگ به خانه، استفاده از کوسن، پرده و لوازم جانبی رنگی است. مطمئن باشید که کوسن های کوچک رنگی، تغییرات بزرگ در دکوراسیون بهاری خانه ایجاد خواهند کرد.

گل های تازه بهاری

فضای خانه خود را با گل های تازه بهاری تزیین کنید. با وجود گل های زیبا، اکنون زمان مناسبی برای آوردن آن ها به داخل خانه است. گل ها و گیاهان اساسا در هر فضایی تغییر ظاهری آنی ایجاد می نمایند و خلق و خوی فضا و آدم ها را تغییر می دهند. در هر یک از فضاهای نشیمن، غذاخوری، اتاق خواب، حمام و آشپزخانه یک دسته گل را در یک گلدان بگذارید تا حضور بهار را برایتان تداعی نمایند.

احیای لوازم قدیمی

احیای لوازم قدیمی، یک ایده دیگر برای دکوراسیون بهاری خانه است. شما می توانید به مبلمان و جایگاه های محبوب ولی قدیمی خود یک فرصت دیگر برای زندگی بدهید و آن را تعمیر کنید و یا از وسایلی که دیگر استفاده نمی کردید با عملکرد جدید استفاده کنید؛ به عنوان مثال، یک بطری شیشه ای قدیمی را می توان به یک گلدان عالی تبدیل کرد. همچنین جعبه های قدیمی می توانند به عنوان قفسه های دیواری عمل نمایند؛ فقط کافیست آن ها را رنگ آمیزی و نونوار کنید.

استفاده از پرده های نازک به رنگ روشن

روش دیگر برای این که فضای خود را آرام و روشن نگه دارید، این است که پرده های سنگین زمستانی را برداشته و سپس آن ها را با پرده هایی از جنس توری، حریر و سایر پرده های نازک جایگزین کنید. همچنین بهتر است پرده ها به رنگ روشن و با طرح ها گل گلی و شاد باشند که حال و هوای بهار را بهتر منتقل نمایند.

سبد بهاری

یک نقطه کانونی بهاری ایجاد کنید. هر چیز تزیینی زیبایی را که دوست دارید، مانند شاخه های گل، بطری های شیشه ای، شمع های کوچک رنگی، تخم مرغ های رنگی و… جمع آوری نموده و آن ها را درون یک سبد و یا بر روی یک سینی قرار دهید. سبد و یا سینی را بر روی میز نشیمن قرار داده و از حضور بهار در خانه خود لذت ببرید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با دکوراسیون بهاری، شمیم طراوت و شادابی با دکوراسیون بهاری را مطالعه کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 415

به "خانه ای با حال و هوای بهاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه ای با حال و هوای بهاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید