خبرنگاران پیروانی: به پرسپولیس و هوادارانش بی احترامی شد

به گزارش کوه سفید، تهران- خبرنگاران- مدیر تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از تغییر زمان ساعت برگزاری دیدار با نفت مسجد سلیمان به خاطر پخش سریال گفت: با این کار به پرسپولیس و هوادارانش بی احترامی شد.

خبرنگاران پیروانی: به پرسپولیس و هوادارانش بی احترامی شد

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، افشین پیروانی امروز (دوشنبه) در حاشیه تمرین پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: سال سختی بود. اتفاقات بدی رخ داد. انشاالله با اتمام سال، اتفاقات بد کنار گذاشته شود و سال جدید را با رعایت دستورالعمل های بهداشتی آغاز کنیم تا کسی آسیب نبیند. امیدوارم سال خوبی برای هموطنان عزیزم از لحاظ سلامتی و معیشتی باشد.

وی در ادامه راجع به شرایط اقتصادی و اعتراضاتی که بازیکنان پرسپولیس داشتند اضافه نمود: تیم ما مستثنی از جامعه نیست و متاسفانه شرایط بد اقتصادی بر تیم پرسپولیس نیز حاکم است. بیشتر تیم ها مسائل اقتصادی دارند و در تیم ما هم این بحث است. تلاش می کنیم تا این مسائل به حداقل برسد.

پیروانی درباره میزبانی هند در گروه پرسپولیس گفت: تصمیم گیرنده افراد دیگری بودند. ما باید پیش از این اقدامات و تصمیمات لازم را انجام می دادیم و رایزنی می کردیم. باید امکانات را ارائه می دادیم. با این حال فکر می کنم یکی از دلایلی که نتوانستیم در لیگ قهرمانان و همچنین تیم ملی میزبانی بگیریم کمبود امکاناتمان بود. با این حال فکر می کنم می شد که حداقل در گروه ما، میزبانی به پرسپولیس و ایران برسد. ما پرسپولیس هستیم و در سه سال اخیر 2 بار به فینال رسیده ایم. هرجا بازی باشد مهم نیست و می رویم به پیروزی هایمان تداوم ببخشیم و هوادارانمان را راضی کنیم.

وی درباره رعایت دستورالعمل های بهداشتی در تمرینات پرسپولیس بیان داشت: واقعا سال سختی بود. دست به دست هم دادیم تا به تیم آسیب نرسد. شاید عده ای از هواداران ناراحت شدند از اینکه گفتیم جلوی هتل و محل تمرین نیایند. مجبور بودیم تا به کسی آسیبی نرسد و لیگ زنده بماند. اقداماتی را انجام دادیم و در سال جدید هم این شرایط ادامه پیدا می کند.

پیروانی درباره اعتراض به زمان بازی پرسپولیس گفت: بحثی بود که پیگیری کردم. به خاطر کنداکتور شبکه سه و پخش سریال، زمان بازی تغییر کرد. فکر نمی کنم هیچ برنامه ای در پنجشنبه آخر سال وجود داشته باشد که از بازی پرسپولیس پربیننده تر باشد. متعجبم که چرا زمان بازی به ساعت 15 تغییر کرد. اگر اصرار دارند بازی را ساعت 9 صبح می گذاشتند تا مردم به کارهایشان برسند و برنامه های تلویزیون هم پخش می کردند. من این را بی احترامی می دانم. فکر می کنم حق پخش که گیرمان نمی آید اما از تبلیغات محیطی هم یک ریال نگرفتیم. این شرایط برای تیمی است که چهار سال مداوم قهرمان لیگ برتر شده و به فینال آسیا صعود کرده است. شفاف سازی کنند و درآمد و بدهی ما را مشخص کنند. این که از دور بگویند بدهکار هستید را قبول ندارم. بازی ها را یک روز در میان می گذارند و احتمالا 9 صبح یا 11 می گذارند. به باشگاه پرسپولیس و هوادارانش بی احترامی شد.

وی یادآور شد: آقایان تصمیم گیرنده کمی فکر کنید و بعد تصمیم بگیرید. ابتدا بازی به ساعت 16:15 آمد و ما چیزی نگفتیم. اما بعد ساعت 15 شد. حالا هم هنوز 2، سه روز وقت دارید و از شما خواهش می کنم باز هم زمان بازی را تغییر دهید و زودتر برگزار کنید. فقط هدف انجام مسابقات است و حالت دورهمی دارد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه به عملکرد فدراسیون فوتبال انتقاد کرد و گفت: شرایط فعلی فوتبال به دلیل حضور کسانی است که در دوره های قبل در فدراسیون حضور داشتند. منظورم رییس فدراسیون نیست بلکه مشاورانی است که از فدراسیون می فرایند و پست های دیگری می گیرند. کسانی که همه کاره بودند. در پولداترین تیم های ایرانی مدیر می شوند. شما باید پاسخگو باشید. چرا تیم ملی ما باید در کشور دیگری بازی کند؟ این باید برایش تلاش می شد نه اینکه بروید در اتاق های دربسته تصمیم بگیرید. حال و روز فوتبال ما خوب نیست.

وی در خاتمه راجع به گرفته شدن میزبانی از ایران و احتمال بازگشت نظر AFC شرح داد: باید تلاش می کردند که نکردند. یا هم بلد نبودند که کاری بکنند. الان هم تلاشی لازم نیست چون مطمئن باشید اتفاقی رخ نمی دهد.

روز گذشته و با اعلام سازمان لیگ و چند ساعت بعد از تغییر ساعت بازی پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان در چارچوب هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، بار دیگر این سازمان زمان این دیدار را تغییر داد.

براین اساس، مسابقه 2 تیم پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان از هفته هجدهم بیستمین دوره لیگ برتر روز پنجشنبه 28 اسفند به جای ساعت 16:15 در ساعت 15 در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد. این تغییر مجدد ساعت به جهت اینکه در روزهای خاتمهی سال کنداکتور شبکه سوم سیما فشرده است انجام شد تا مسابقه برای علاقمندان به فوتبال از طریق رسانه ملی پخش شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 فروردین 1400 بروزرسانی: 22 فروردین 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1231

به "خبرنگاران پیروانی: به پرسپولیس و هوادارانش بی احترامی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پیروانی: به پرسپولیس و هوادارانش بی احترامی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید