خط و نشان کاپیتان والیبال لهستان برای ایران

به گزارش کوه سفید، کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان می گوید که لهستان کیفیت لازم برای پیروزی مقابل ایران را دارد.

خط و نشان کاپیتان والیبال لهستان برای ایران

به گزارش ایسنا، مرحله مقدماتی لیگ ملت های والیبال با شناخت هشت تیم برتر این مسابقات خاتمه یافت. هشت تیم ایتالیا، لهستان، آمریکا، فرانسه، ژاپن، برزیل، ایران و هلند با کسب جایگاه های اول تا هشتم به مرحله نهایی صعود کردند. باتوجه به نتایج کسب شده قرار است تیم ملی والیبال لهستان حریف والیبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها باشد.

تیم ملی والیبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات درحالی به مصاف لهستان می رود که این تیم جایگاه اول دنیا را به نام خود نموده است. بلندقامتان ایران پیش از این، در مرحله گروهی پیش روی حدود 10 هزار تماشاگر لهستانی این تیم را با نتیجه 3 بر 2 شکست داده بودند.

بارتوش کورک ستاره والیبال لهستان که پس از کوبیاک مهره اصلی و کاپیتان این تیم شناخته می گردد در مصاحبه با پلست لهستان در مورد بازی با ایران گفت: هم چنان باید در بخش هایی بر روی تیم خود کار کنیم. ما باید هر روز به کار خود ادامه دهیم و بازی به بازی خود را بهبود ببخشیم.

کاپیتان والیبال لهستان ادامه داد: تیم ما چند روز پیش با ایران بازی کرد. ما نمی توانیم ایران را دست کم بگیریم، زیرا می تواند خاتمه بدی داشته باشد. انتظار بازی سختی را داریم، اما معتقدم کیفیت کافی برای صعود به نیمه نهایی را داریم.

برنامه مرحله حذفی لیگ ملت های والیبال 2022:

ایتالیا - هلند

لهستان- ایران

آمریکا - برزیل

فرانسه - ژاپن

هشت تیم ایتالیا، لهستان، آمریکا، فرانسه، ژاپن، برزیل، ایران و هلند با کسب جایگاه های اول تا هشتم به مرحله نهایی صعود کردند. دور نهایی این مسابقات از چهارشنبه، 29 تیر با حضور هشت تیم برتر در ایتالیا کار خود را دنبال می نماید. قرار است برنده بازی ایران و لهستان به مصاف برنده بازی آمریکا و برزیل در ملاقات نیمه نهایی برود. هم چنین تیم هایی که در مرحله یک چهارم شکست بخورند باتوجه به عملکردشان در مرحله مقدماتی در رده های پنجم تا هشتم مسابقات قرار خواهند گرفت.

منبع: فرارو
انتشار: 3 مرداد 1401 بروزرسانی: 3 مرداد 1401 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1781

به "خط و نشان کاپیتان والیبال لهستان برای ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط و نشان کاپیتان والیبال لهستان برای ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید