دنی آلوز: هیچ جایی بهتر از بارسلونا نیست

به گزارش کوه سفید، خبرگزاری خبرنگاران- دنی آلوز معتقد است اگر این تیم متحد باشد، با وجود جوانانی که بارسلونا دارد، این تیم می تواند پیروز گردد و به اوج بازگردد.

دنی آلوز: هیچ جایی بهتر از بارسلونا نیست

به گزارش خبرنگاران، مدافع راست برزیلی بارسلونا امروز در نیوکمپ و در حضور طرفداران این تیم معارفه شد و ضمن عقد قرارداد روی چمن نیوکمپ، همان جا نیز در کنفرانس خبری معارفه اش حاضر شد. به گزارش طرفداری و به نقل از موندو دپورتیوو، دنی آلوز در صحبت های معارفه خود گفت:

من از در اصلی به بارسلونا آمدم و می خواستم از همین در نیز خارج شوم. یک سال پس از جدایی ام خودم را به بارسا پیشنهاد کردم تا برگردم اما آن ها رد کردند. لاپورتا به من فرصت تجربه برترین لحظات زندگی ام را داد و این را می داند. پس از انتخاب ژاوی به عنوان سرمربی بارسلونا، متوجه شدم که شانسم برای بازگشت افزایش یافته است. پس از این که هیئت مدیره قبلی رفت، می دانستم که به بارسا بازخواهم گشت. من قبلاً به علت این که نمی خواستم مرا از تیم بیرون نمایند، خودم تصمیم به جدایی گرفتم. انتخاب شماره 8 یک ادای احترام است. من می خواهم از بزرگانی که روزی در این خانه بوده اند، قدردانی کنم. ادای احترام ها در طول زندگی باید انجام شوند. من این شماره را به خاطر استویچکوف و اینیستا انتخاب کردم. قبل از انتخاب شماره 8 از هر دوی آن ها اجازه گرفتم. اینیستا به من گفت: باعث افتخارم است که شماره من دست تو باشد، حالا لبخند می زنم.

داستان خنده داری دارم. چهار سال و نیم پیش در قطر بودیم و به ژاوی گفتم: تو باید سرمربی بارسلونا شوی، بارسا به تو احتیاج دارد.: و یادم است که او به من گفت: آماده نیستم. خودم را آماده خواهم کرد اما دوست دارم روزی سرمربی بارسلونا شوم. و اکنون ما اینجا هستیم. اگر آخرین باری که اینجا میکروفون به دست گرفتم را یادتان باشد، ما نمی دانستیم که کی این رویا را با هم محقق خواهیم کرد اما امروز این رویا محقق شده است. رویا این بود که این قصه اینجا تمام نمی گردد. در آن موقع به شما گفتم که باعث شدید در این باشگاه احساس خاص بودن کنم و حس کنم یکی از شما هستم. از آن موقع چیزی تغییر ننموده است. من یکی از شما هستم، زنده باد بارسا و زنده باد کاتالونیا.

پیامی به رختکن؟ این را برای همدردی با خودم نمی گویم، هیچ جایی بهتر از بارسا نیست. وقتی از این تیم می روید، متوجه این موضوع می شوید. اگر اینجا هستید، باید قدرش را بدانید و وقتی از بارسا بروید، پشیمان خواهید شد، درست مثل وقتی که من از بارسا رفتم. یک سال پس از جدایی ام، سعی کردم برگردم اما به من جواب منفی دادند و گفتند که من خودم باشگاه را ترک نموده ام و به برنامه های تیم نمی خورم. من پذیرفتم و به باشگاهی دیگر رفتم و با این امید که روزی برگردم، سخت کوشش کردم. من باور داشتم که روزی بر خواهم گشت. رختکن در حال حاضر بهتر به نظر می رسد. بازیکنان جوانی با جاه طلبی های بسیار در تیم حضور دارند که می خواهند در این باشگاه تاریخ سازی نمایند. ما می خواهیم با هم قوی تر شویم و بارسلونا را دوباره به اوج برسانیم. این هدف ماست. من مطمئن هستم که اگر با هم باشیم، مثبت بیاندیشیم و سخت کوشش کنیم، پیروز خواهیم شد. این شعار بارسلوناست؛ ما فراتر از یک باشگاه هستیم.

دنی آلوز در خصوص ورود به نیوکمپ با پای برهنه گفت:

در زندگی، خیلی چیزها تغییر می نماید و قطعاً برخی چیزها تغییر نموده است. خب امروز من خوش تیپ تر از قبلم اما چیزهایی هستند که تغییر نخواهند کرد. من نمی توانستم به شکل دیگری وارد ورزشگاه شوم. پوشیدن دوباره پیراهن بارسلونا، برای من باعث افتخار است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 دی 1400 بروزرسانی: 4 دی 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1583

به "دنی آلوز: هیچ جایی بهتر از بارسلونا نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنی آلوز: هیچ جایی بهتر از بارسلونا نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید