طراحی ویلا کلاسیک: ملاقات مقامات ناتو و جمهوری آذربایجان درباره قره باغ

به گزارش کوه سفید، به گزارش خبرنگاران به نقل از آرمنیان نیوز، ذاکر حسن اف، وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با گروهی از نمایندگان ناتو در باکو ملاقات و مصاحبه کرد.

طراحی ویلا کلاسیک: ملاقات مقامات ناتو و جمهوری آذربایجان درباره قره باغ

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا کلاسیک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

در جریان این ملاقات، نمایندگان پیمان دفاعی ناتو به سرپرستی خاویر کلومینا پیریز معاون دبیرکل ناتو در امور سیاسی و امنیتی و نماینده ویژه ناتو در قفقاز و آسیای مرکزی حضور داشتند و دو طرف درباره شرایط قره باغ و آخرین تحولات مرزی با ارمنستان گفتگو کردند.

مقام ارشد ناتو هم در این ملاقات آمادگی برای ارائه یاری های مناسب در تأمین صلح در منطقه را اعلام نمود و آخرین شرایط پس از جنگ قره باغ و سایر موضوعات مورد علاقه مورد بحث و گفتگو نهاده شد.

پیشتر حکمت حاجی اف، دستیار رئیس جمهور در امور سیاست خارجی جمهوری آذربایجان در ویدئو کنفرانسی با اسم سهم آذربایجان در صلح و امنیت منطقه آورو-آتلانتیک گفته بود: جمهوری آذربایجان ضمن استقبال از مواضع فعال ناتو در مورد صلح و امنیت بین المللی، از همکاری های بین المللی در زمینه صلح حمایت می نماید و خواهان توسعه گفتگوهای سیاسی و همکاری با ناتو است. در همان زمان هم، نماینده ویژه دبیر کل ناتو در امور قفقاز جنوبی و آسیای مرکزی گفته بود: همکاری بین جمهوری آذربایجان و ناتو پایدار و قابل اعتماد است. ما از تمامیت ارضی و استقلال سیاسی و حق حاکمیت کشورهای منطقه حمایت می کنیم و خواهان صلح در منطقه و روابط مثبت میان سه کشور آذربایجان، گرجستان و ارمنستان در منطقه هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 مهر 1400 بروزرسانی: 29 مهر 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1513

به "طراحی ویلا کلاسیک: ملاقات مقامات ناتو و جمهوری آذربایجان درباره قره باغ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی ویلا کلاسیک: ملاقات مقامات ناتو و جمهوری آذربایجان درباره قره باغ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید