زیدان: در دوران کارآموزی خاطرات خوبی از بلژیک برایم رقم خورد، امیدوارم ازار هرچه زودتر برگردد

به گزارش کوه سفید، زین الدین زیدان انتظار بازی دشواری را مقابل بروژ در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا دارد.

زیدان: در دوران کارآموزی خاطرات خوبی از بلژیک برایم رقم خورد، امیدوارم ازار هرچه زودتر برگردد

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، زین الدین زیدان در کنفرانس خبری پیش از بازی تشریفاتی تیمش مقابل بروژ در هفته آخر مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا از دشواری رقابت در بلژیک گفت.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در این باره گفت : ئال مادرید همواره برای تصویر و شخصیت خودش بازی می نماید و ما قصد داریم فرایند نتایج خوب خودمان را بهبود بخشیم. نتیجه هم بسیار مهم است اما فراتر از آن می خواهیم نمایش خوبی ارائه کنیم. من انتظار بازی بسیار دشواری را دارم. بروژ می خواهد به لیگ اروپا صعود کند. این مسابقه برای ما یک بازی محبت آمیز نبوده و دیداری در چارچوب لیگ قهرمانان است پس می خواهیم پیروز شویم.

او در ادامه اضافه کرد: چیزهایی خارج از کنترل شما وجود دارد. آنچه ما می توانیم کنترل کنیم، فوتبال است. در بقیه موارد من دخالت نمی کنم اما مهمترین موضوع در حال حاضر بازی فرداست. من در دوران کارآموزی برای یادگیری مربیگری، خاطرات خوبی از بروژ در ذهنم ثبت کردم.پزشکی شرایط ازار را تحت کنترل قرار داده است. من امیدوارم او زودتر بهبود یافته و پیش از موعد مقرر قادر به بازی کردن برای رئال مادرید باشد. مهم ترین موضوع، صبوری ازار است. این دوران، روزهای خوبی برای او و ما نیست اما امیدوارم هر چه زودتر قادر به بازگشت به میادین باشد.

ال کلاسیکوی هفته بعد؟ در حال حاضر تنها موضوع مورد علاقه من بازی فردا شب است و ما فقط به کلوب بروژ فکر می کنیم. این تنها یک بازی فوتبال بوده و ما نیز می خواهیم در مستطیل سبز نمایش خوبی ارائه دهیم و باقی مسائل مهم نیستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 267

به "زیدان: در دوران کارآموزی خاطرات خوبی از بلژیک برایم رقم خورد، امیدوارم ازار هرچه زودتر برگردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیدان: در دوران کارآموزی خاطرات خوبی از بلژیک برایم رقم خورد، امیدوارم ازار هرچه زودتر برگردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید