سری A، اینتر با دومین تساوی متوالی از اسکودتو فاصله گرفت، ناپولی به صدرنشین جدول رسید

به گزارش کوه سفید، هفته سی ام لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با توقف خانگی تیم فوتبال اینتر برابر فیورنتینا و پیروزی ناپولی مقابل اودینزه دنبال شد.

سری A، اینتر با دومین تساوی متوالی از اسکودتو فاصله گرفت، ناپولی به صدرنشین جدول رسید

به گزارش خبرنگاران، در شروع شب دوم از هفته سی ام لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا موسوم به سری A، امشب (شنبه) دو بازی برگزار گردید که در مهمترین آنها تیم فوتبال اینتر در استادیوم جوزپه مه آتزا برابر فیورنتینا به تساوی یک - یک بسنده کرد.

در این بازی ابتدا لوکاس توریرا برای فیورنتینا گلزنی کرد اما تنها 5 دقیقه بعد دنزل دامفریس گل تساوی را برای اینتر به ثمر رساند.

پیش از این بازی اما تیم فوتبال ناپولی با نتیجه 2 بر یک میهمانش اودینزه را از پیش رو برداشت. ویکتور اوسیمهن هر دو گل ناپولی را در دقایق 52 و 63 این بازی به ثمر رساند. این در حالی بود که اودینزه به وسیله جرارد دئولوفئو زودتر به گل رسیده بود و در دقیقه 22 دروازه اینتر را باز کرد. بعلاوه اودینزه از دقیقه 82 با اخراج پابلو ماری 10 نفره شد.

با نتایجی که در این بازی ها رقم خورد، ناپولی 63 امتیازی شد و ضمن تثبیت جایگاه خود در رده دوم جدول با میلان صدرنشین هم امتیاز شد. اینتر اما با 60 امتیاز از 29 بازی همچنان در رده سوم جدول باقی ماند و ضربه بزرگی به شانس خود برای کسب اسکودتو زد.

در آخرین بازی امشب سری A از ساعت 23:15 به وقت تهران، میلان میهمان کالیاری خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 خرداد 1401 بروزرسانی: 14 خرداد 1401 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1734

به "سری A، اینتر با دومین تساوی متوالی از اسکودتو فاصله گرفت، ناپولی به صدرنشین جدول رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری A، اینتر با دومین تساوی متوالی از اسکودتو فاصله گرفت، ناپولی به صدرنشین جدول رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید