شمال تهران با یاری شهروندان زیبا می گردد ، آمد بهار جان ها...

به گزارش کوه سفید، شهرداری منطقه یک طرح ویژه ای را با همراهی شهروندان در قالب طرح بهاران خدمت برای افزایش زیبایی بصری و پاکسازی دیوارهای معابر شمال تهران اجرا می نماید.

شمال تهران با یاری شهروندان زیبا می گردد ، آمد بهار جان ها...

به گزارش خبرنگاران، زیبایی بصری خیابان ها و پاکسازی دیوارهای شهری نه تنها حال و هوای شهر را تغییر می دهد بلکه حس خوبی هم به شهروندان منتقل می نماید. خوشبختانه شهرداری منطقه یک در قالب طرح بهاران خدمت که به صورت یکپارچه در شهر تهران با شعار آمد بهار جان ها در حال اجرا است، این روزها گام بلندی برای زیباسازی دیوارها و المان های شهری برداشته است.

به گفته محمدرضا میرزایی سرپرست اداره زیباسازی این منطقه، زیباسازی دیوارها و المان های شهری محله های شمال تهران با فعالیت تیم های پایش و عملیاتی در منطقه یک در دستور کار قرار گرفته و با توجه به جنس و نوع دیوارها و المان ها با استفاده از رنگ آمیزی، پوشاننده، سند بلاست و واتر جت اقدامات خوبی در حال اجرا است.

تا به امروز حدود 35000 متر مربع از دیوارهای معابر منطقه یک پاکسازی شده و حتی شهروندان هم می توانند شهرداری را برای زیباسازی و رنگ آمیزی دیوارها کمک نمایند. اگر در نزدیکی محل زندگی شما هم دیوار یا المان شهری احتیاج به رنگ آمیزی دارد موضوع را به وسیله سامانه 137 به شهرداری گزارش دهید تا پیشنهاد شما در اولویت عملیات زیباسازی و پاکسازی قرار بگیرد.

خیابان های ولی عصر(عج)، دکتر باهنر، دکتر شریعتی و شهید پورابتهاج، بزرگراه صدر و بلوار شهید کاوه از جمله معابری هستند که پاکسازی دیواره ها و المان های شهری در آنها به صورت ویژه صورت گرفته است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 بهمن 1401 بروزرسانی: 7 بهمن 1401 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1880

به "شمال تهران با یاری شهروندان زیبا می گردد ، آمد بهار جان ها..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمال تهران با یاری شهروندان زیبا می گردد ، آمد بهار جان ها..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید