عملکرد ایران برابر روسیه قابل دفاع است، شرط پیروز شدن برابر هلند

به گزارش کوه سفید، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال ایران در دومین روز رقابت های لیگ ملت های والیبال با نتیجه سه بر یک مغلوب تیم ملی روسیه مدافع عنوان قهرمانی شد.

عملکرد ایران برابر روسیه قابل دفاع است، شرط پیروز شدن برابر هلند

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

ناصر شهنازی در تبادل نظر با خبرنگاران با اشاره به شکست ملی پوشان ایران برابر روسیه گفت: بازی قابل دفاعی برای تیم ملی ایران بود، بازیکنان جوان ایران بازی قابل احترامی انجام دادند، با توجه به شکست روز گذشته مقابل ژاپن و بحث روانی ایجاد شده در بین مردم و بازیکنان بهترین شیوه همین بود که امروز از بازیکنان جایگزین مقابل روسیه استفاده کنیم.

وی تاکید نمود: عملکرد الکنو نیز قابل دفاع بود، مقابل قهرمان دوره گذشته این رقابت ها بازی کردیم و این تیم شانس قهرمانی دارد، در ست های دوم و سوم عملکرد بازیکنان ایران در بعضی از فاکتورها نسبت به بازی روز گذشته بسیار خوب بود اما در ست چهارم دفاع خوب روسیه باعث شد نتیجه را واگذار کنیم. روسیه پس از پیروزی بعد از ست نخست، انگیزه کافی در ست دوم نداشت و ایران از همین بی انگیزگی استفاده کرد.

وی ادامه داد: روسیه تیم عظیم و قابل احترامی است، در ست آخر با دفاع و سرویس های خوب کار را تمام کرد. فردا در بازی مقابل هلند کار بسیار سختی داریم، این تیم مقابل روسیه نمایش خوبی ارائه کرد و یکی از بهترین پشت خط زن های جهان را دارد و معین کننده خواهد بود.

شهنازی ادامه داد: در غیاب سعید معروف هلند شانس بیشتری برای پیروزی مقابل ایران دارد، مگر اینکه در بحث انگیزشی تغییراتی در تیم به وجود آید و بتوانیم از ترکیب خوبی در مقابل این تیم استفاده کنیم. احتمال برنده شدن هلند وجود دارد و اگر مقابل این تیم پیروز شویم کار عظیمی انجام داده ایم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 تیر 1400 بروزرسانی: 11 تیر 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1364

به "عملکرد ایران برابر روسیه قابل دفاع است، شرط پیروز شدن برابر هلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملکرد ایران برابر روسیه قابل دفاع است، شرط پیروز شدن برابر هلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید