فرایند ثبت چک در سامانه صیاد اعلام شد
به گزارش کوه سفید، فرایند ثبت برگه های چک در سامانه صیاد بر اساس قانون جدید صدور چک، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، پس از درج مندرجات چک در برگ آن، صادر کننده به یکی از ابزارهای دسترسی به سامانه صیاد مراجعه نموده و سپس اقدام به ورود اطلاعات چک و اطلاعات هویتی ذی نفع/ذی نفعان می نماید.
بر اساس این گزارش، این مرحله به عنوان ثبت اولیه چک تلقی شده و ثبت نهایی چک در سامانه صیاد مستلزم تایید دریافت چک توسط ذی نفع آن است.
این گزارش می افزاید،ثبت مندرجات شامل تاریخ سر رسید، مبلغ، اطلاعات هویتی ذی نفع و بابت در برگ چک؛ مراجعه به یکی از ابزارهای دسترسی به سامانه صیاد به وسیله تلفن همراهی که سیم کارت آن متعلق به صادرکننده چک است؛ احراز هویت به وسیله یکی از کارت های بانکی صادر شده از سوی بانکی که دسته چک وی را صادر نموده است؛ ورود مندرجات چک در سامانه صیاد و تایید و ثبت اولیه چک، به ترتیب به عنوان مراحل ثبت اولیه برگه های چک در سامانه صیاد، اعلام شده است.
->
منبع: خبرگزاری آریا