مترو در محدوده ایستگاه کرج تا هشتگرد آدینه 15 بهمن ماه 1400 سرویس دهی ندارد

به گزارش کوه سفید، باتوجه به ادامه دار بودن عملیات اجرایی پروژه تعمیرات اساسی شبکه برق بالاسری خط 5، سرویس دهی متروی تهران و حومه در محدوده ایستگاه های کرج تا هشتگرد، آدینه 15 بهمن ماه امسال انجام نمی گردد.

مترو در محدوده ایستگاه کرج تا هشتگرد آدینه 15 بهمن ماه 1400 سرویس دهی ندارد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران؛ پروژه تعمیرات اساسی شبکه برق بالاسری خط 5 متروی تهران در محدوده ایستگاه های کرج تا هشتگرد از 22 دی ماه شروع شده است و به همین علت تا 13 اسفندماه، روز های آدینه و تعطیل تردد قطار در این محدوده انجام نمی شود و همچون هفته های گذشته، به منظور رفاه حال شهروندان هماهنگی های لازم با کمیته فنی استانداری البرز، سازمان اتوبوس رانی و پلیس راهور جهت انتقال مسافران اجرا شده است.

لازم به ذکر است فاز اول تعمیرات اساسی شبکه برق بالاسری به طول ده کیلومتر است که تا کنون اورهال 2600 متر از این جهت اجرا شده است. این تعمیرات هر هفته از ساعت 24 روز پنجشنبه شروع می شود و با کوشش بی وقفه و شبانه روزی کارکنان شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در ساعت 23 روز آدینه پس از اطمینان از صحت انجام کار و با انجام تست سردوگرم شبکه؛ به پایان می رسد و خط برای سرویس دهی روز شنبه از ایستگاه گلشهر تا ایستگاه تهران (صادقیه) آماده می شود.

لازم به شرح است در روز آدینه 15 بهمن ماه سرویس دهی در خط 5 متروی تهران از ایستگاه کرج تا تهران (صادقیه) و بالعکس طبق جدول زمان بندی قبلی و بدون هیچ محدودیتی انجام می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 اسفند 1400 بروزرسانی: 29 اسفند 1400 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1674

به "مترو در محدوده ایستگاه کرج تا هشتگرد آدینه 15 بهمن ماه 1400 سرویس دهی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مترو در محدوده ایستگاه کرج تا هشتگرد آدینه 15 بهمن ماه 1400 سرویس دهی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید