مجتمع آفتاب درخشان صحرا یکی از مجتمع های رفاهی استان قزوین به شمار می رود

به گزارش کوه سفید، سیری در ایران/ براساس خبرهای بدست رسیده، مجتمع آفتاب درخشان صحرا یکی از مجتمع های رفاهی استان قزوین به شمار می رود.

مجتمع آفتاب درخشان صحرا یکی از مجتمع های رفاهی استان قزوین به شمار می رود

مجتمع رفاهی آفتاب درخشان صحرا یکی از محبوب ترین مراکز بین راهی و مجتمعی در کیلومتر 16 آزاد راه قزوین-زنجان در ضلع های شمالی و جنوبی آزادراه است. آمار بازدیدکنندگان این مجموعه به گفته مدیر این مرکز، در روزهای عادی در حدود 5 هزار نفر و در روزهای شلوغ به پنجاه هزار نفر نیز می رسد.

مجتمع رفاهی آفتاب درخشان صحرا خدمات خود را که شامل رستوران، کافی شاپ، فست فود، سفره خانه سنتی، سوپرمارکت، صندلی های آرامش و فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی، عطریات، پوشاک و بعلاوه یک پمپ بنزین و پمپ گاز بوده، در هر دو طرف جاده به مسافران ارائه می دهد و از این نظر در ایران کم نظیر است. قرار است یک پمپ CNG، یک متل و بازیگاه کودک نیز به خدمات این مرکز اضافه شوند. مدیر مجموعه میگوید که ساخت این مجتمع به سال 1387 باز میگردد یعنی زمانی که آقای پرویزیان، یک ایرانی مقیم آمریکا زمینی به وسعت هفت هکتار به همراه یک ساختمان نیمه کاره را که سالها به همان حال رها شده بود، از شرکت ملی آزادراه قزوین-زنجان خریداری کرد و آفتاب درخشان صحرا را بنیان نهاد.

منبع: همگردی
انتشار: 21 شهریور 1401 بروزرسانی: 21 شهریور 1401 گردآورنده: agdagh.ir شناسه مطلب: 1815

به "مجتمع آفتاب درخشان صحرا یکی از مجتمع های رفاهی استان قزوین به شمار می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجتمع آفتاب درخشان صحرا یکی از مجتمع های رفاهی استان قزوین به شمار می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید